arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 τρόφιμα που σας βοηθούν να παραμείνετε ενυδατωμένοι


Αυτά τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό είναι δροσιστικά, γεμάτα με θρεπτικά συστατικά και φυσικά χαμηλά σε θερμίδες.
5 τρόφιμα που σας βοηθούν να παραμείνετε ενυδατωμένοι

Wellness

5 τρόφιμα που σας βοηθούν να παραμείνετε ενυδατωμένοι


5 τρόφιμα που σας βοηθούν να παραμείνετε ενυδατωμένοι
Φάτε το νερό σας

Σύμφωνα με τον παλιό κανόνα, υποτίθεται ότι πίνετε οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα (και ορισμένοι ειδικοί προτείνουν ακόμη περισσότερα). Αυτό μπορεί να μοιάζει κάπως ως υποχρέωση κάποιες φορές, αλλά εδώ είναι ένα tip: Δεν χρειάζεται να πίνετε όλο αυτό το νερό. Περίπου το 20% της ημερήσιας πρόσληψης H2O προέρχεται από στερεά τρόφιμα, ειδικά φρούτα και λαχανικά.

Είναι ακόμα σημαντικό να πίνετε άφθονο νερό - ειδικά το καλοκαίρι - αλλά μπορείτε επίσης να σβήσετε τη δίψα σας με αυτά τα 5 εξαιρετικά ενυδατικά τρόφιμα, τα οποία περιέχουν τουλάχιστον 90% περιεκτηκότητα σε νερό.

 

Αγγούρι

Περιεκτικότητα σε νερό: 96,7%

Αυτό το καλοκαιρινό λαχανικό - το οποίο έχει την υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό από οποιοδήποτε στερεό φαγητό - είναι τέλειο σε σαλάτες ή κομμένο σε φέτες σερβιρισμένο με λίγο χούμους.

Θέλετε να αυξήσετε ακόμη περισσότερο την ενυδατική δύναμη του αγγουριού; Δοκιμάστε να το αναμίξετε με μη λιπαρό γιαούρτι, δυόσμο και παγάκια για να φτιάξετε σούπα αγγουριού.

 

Μαρούλι iceberg

Περιεκτικότητα σε νερό: 95,6%

Το μαρούλι iceberg μπορεί να μην έχει την πιο πλούσια διατροφική αξία καθώς οι ειδικοί στον τομέα της υγείας συνιστούν συχνά να το αποφεύγετε και να προτιμάτε πιο σκούρα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι, το οποίο περιέχει υψηλότερες ποσότητες φυτικών ινών και θρεπτικών συστατικών, όπως φολικό οξύ και βιταμίνη Κ. Ωστόσο, η περιεκτικότητα σε νερό, είναι υψηλή.

 

Σέλινο

Περιεκτικότητα σε νερό: 95,4%              

Αυτός ο αστικός θρύλος ότι το σέλινο έχει αρνητικές θερμίδες δεν είναι απολύτως αληθινός, αλλά βρίσκεται πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Όπως όλα τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το σέλινο έχει πολύ λίγες θερμίδες - μόλις 6 θερμίδες ανά μίσχο. Επιπλέον έχει νερό που μπορεί να σας γεμίσει και να περιορίσει την όρεξή σας.

Ωστόσο, αυτό το ελαφρύ λαχανικό δεν έχει λίγη διατροφική αξία. Το σέλινο περιέχει φυλλικό οξύ και βιταμίνες Α, C και Κ. Και χάρη εν μέρει στην υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το σέλινο εξουδετερώνει το οξύ του στομάχου και συχνά συνιστάται ως φυσικό φάρμακο για την καούρα και την παλινδρόμηση οξέος.

 

Ραπανάκια

Περιεκτικότητα σε νερό: 95,3%

Αυτά τα αναζωογονητικά λαχανικά ρίζας θα πρέπει να βρίσκονται σε πολλές καλοκαιρινές σαλάτες. Παρέχουν μια έκρηξη πικάντικης-γλυκιάς γεύσης - και χρώματος! - σε μια μικρή συσκευασία, και το πιο σημαντικό είναι ότι είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά όπως η κατεχίνη (που βρίσκονται επίσης στο πράσινο τσάι).

 

Ντομάτες

Περιεκτικότητα σε νερό: 94,5%

Οι ντομάτες που είναι τεμαχισμένες και κομμένες σε κύβους θα είναι πάντα μέρος μια σαλάτας, σάλτσας ή σάντουιτς. Μην ξεχνάτε όμως ότι αποτελούν και ένα εκπληκτικά ενυδατικό σνάκ.

Έχετε φίλους; Ετοιμάστε «καλαμάκια» με ντομάτα, φύλλα βασιλικού και μικρά κομμάτια μοτσαρέλας σε οδοντογλυφίδες για ένα γρήγορο και εύκολο ορεκτικό.

 

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.