arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Άγχος; 5 τρόφιμα που μπορούν να σας ανακουφίσουν


Εάν αισθάνεστε άγχος, είναι φυσικό να αναζητήσετε ανακούφιση.
Άγχος; 5 τρόφιμα που μπορούν να σας ανακουφίσουν

Wellness

Άγχος; 5 τρόφιμα που μπορούν να σας ανακουφίσουν


Άγχος; 5 τρόφιμα που μπορούν να σας ανακουφίσουν

Ενώ οι περιστασιακές καταστάσεις άγχους είναι δύσκολο να αποφευχθούν, το χρόνιο άγχος μπορεί να επηρεάσει σοβαρά τη σωματική και συναισθηματική σας υγεία. Στην πραγματικότητα, μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καταστάσεων όπως καρδιακές παθήσεις και κατάθλιψη.

Είναι ενδιαφέρον ότι ορισμένα τρόφιμα και ποτά μπορεί να έχουν ιδιότητες ανακούφισης από το άγχος.

Εδώ είναι 5 τρόφιμα και ποτά που ανακουφίζουν από το άγχος για να προσθέσετε στη διατροφή σας.

 

  1. Μαϊντανός

Ο μαϊντανός είναι ένα θρεπτικό βότανο που είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά - ενώσεις που εξουδετερώνουν ασταθή μόρια που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες και προστατεύουν από το οξειδωτικό στρες.

Το οξειδωτικό στρες σχετίζεται με πολλές ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων διαταραχών ψυχικής υγείας όπως κατάθλιψη και άγχος. Μελέτες δείχνουν ότι μια δίαιτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του στρες και του άγχους.

Τα αντιοξειδωτικά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής, η οποία συχνά είναι υψηλή σε άτομα με χρόνιο στρες.

Ο μαϊντανός είναι ιδιαίτερα πλούσιος σε στοιχεία με ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

 

  1. Σκόρδο

Το σκόρδο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θείο που βοηθάει στην αύξηση των επιπέδων γλουταθειόνης. Αυτό το αντιοξειδωτικό βρίσκεται στην πρώτη γραμμή άμυνας του σώματός σας ενάντια στο στρες.

Ωστόσο, απαιτείται περισσότερη έρευνα.

 

  1. Ταχίνι

Το ταχίνι είναι μια πλούσια αλοιφή από σουσάμι και αποτελεί εξαιρετική πηγή του αμινοξέος L-τρυπτοφάνη.

Η L-τρυπτοφάνη είναι πρόδρομος των νευροδιαβιβαστών ντοπαμίνης και σεροτονίνης που ρυθμίζουν τη διάθεση. Ακολουθώντας μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε τρυπτοφάνη μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της διάθεσης και στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης και του άγχους.

Σε μια μελέτη 4 ημερών σε 25 νεαρούς ενήλικες, μια δίαιτα υψηλή σε τρυπτοφάνη οδήγησε σε καλύτερη διάθεση, μειωμένο άγχος και μειωμένα συμπτώματα κατάθλιψης, σε σύγκριση με μια δίαιτα χαμηλή σε αυτό το αμινοξύ.

 

  1. Ηλιόσποροι

Οι ηλιόσποροι είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης Ε. Αυτή η λιποδιαλυτή βιταμίνη δρα ως ισχυρό αντιοξειδωτικό και είναι απαραίτητη για την ψυχική υγεία.

Η χαμηλή πρόσληψη αυτού του θρεπτικού συστατικού σχετίζεται με αλλοιωμένη διάθεση και κατάθλιψη.

Οι ηλιόσποροι έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε άλλα θρεπτικά συστατικά που μειώνουν το στρες, όπως μαγνήσιο, μαγγάνιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, βιταμίνες Β και χαλκό.

 

  1. Μπρόκολο

Τα σταυροφόρα λαχανικά όπως το μπρόκολο είναι γνωστά για τα οφέλη για την υγεία. Μια δίαιτα πλούσια σε σταυρανθή λαχανικά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ορισμένων καρκίνων, καρδιακών παθήσεων και ψυχικών διαταραχών όπως η κατάθλιψη.

Τα σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο είναι μερικές από τις πιο συμπυκνωμένες πηγές τροφίμων ορισμένων θρεπτικών συστατικών - συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου, της βιταμίνης C και του φυλλικού οξέος - που έχουν αποδειχθεί ότι καταπολεμούν τα καταθλιπτικά συμπτώματα.

Το μπρόκολο είναι επίσης πλούσιο σε σουλφοραφάνη, μια ένωση θείου που έχει νευροπροστατευτικές ιδιότητες και μπορεί να προσφέρει καταπραϋντικά και αντικαταθλιπτικά αποτελέσματα.

Επιπλέον, 1 φλιτζάνι (184 γραμμάρια) μαγειρεμένου μπρόκολου περιέχει πάνω από το 20% του DV για βιταμίνη Β6, η υψηλότερη πρόσληψη του οποίου συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο άγχους και κατάθλιψης στις γυναίκες.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.