arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 + 1 από τα καλύτερα τρόφιμα για αύξηση της ροής και της κυκλοφορίας του αίματος


Η κακή κυκλοφορία είναι ένα κοινό πρόβλημα που προκαλείται από διάφορες καταστάσεις.
5 + 1 από τα καλύτερα τρόφιμα για αύξηση της ροής και της κυκλοφορίας του αίματος

Wellness

5 + 1 από τα καλύτερα τρόφιμα για αύξηση της ροής και της κυκλοφορίας του αίματος


5 + 1 από τα καλύτερα τρόφιμα για αύξηση της ροής και της κυκλοφορίας του αίματος

Η περιφερική αρτηριακή νόσος (PAD), ο διαβήτης, η παχυσαρκία, το κάπνισμα και η νόσος του Raynaud είναι μερικές από τις πολλές αιτίες κακής κυκλοφορίας.

Η μειωμένη ροή αίματος μπορεί να προκαλέσει δυσάρεστα συμπτώματα, όπως πόνο, μυϊκές κράμπες, μούδιασμα, πεπτικά προβλήματα και κρύο στα χέρια ή τα πόδια.

Εκτός από εκείνους με κακή κυκλοφορία, οι αθλητές και τα άτομα με ενεργή φυσική κατάσταση μπορεί να θέλουν να αυξήσουν τη ροή του αίματος προκειμένου να βελτιώσουν την απόδοση των ασκήσεων.

Αν και τα προβλήματα κυκλοφορίας αντιμετωπίζονται συχνά με φάρμακα, η κατανάλωση ορισμένων τροφίμων μπορεί επίσης να βελτιώσει τη ροή του αίματος.

Εδώ είναι 6 από τα καλύτερα τρόφιμα για τη βελτιστοποίηση της ροής του αίματος.

  1. Πιπέρι καγιέν

Το πιπέρι καγιέν παίρνει την πικάντικη γεύση του από μια φυτοχημική ονομασία, την καψαϊκίνη.

Η καψαϊκίνη προάγει τη ροή του αίματος στους ιστούς μειώνοντας την αρτηριακή πίεση και διεγείροντας την απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου και άλλων αγγειοδιασταλτικών - ή ενώσεων που βοηθούν στην επέκταση των αιμοφόρων αγγείων σας.

Τα αγγειοδιασταλτικά επιτρέπουν στο αίμα να ρέει πιο εύκολα μέσω των φλεβών και των αρτηριών σας χαλαρώνοντας τους μικροσκοπικούς μυς που βρίσκονται στα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων.

Η έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση πιπεριού καγιέν αυξάνει την κυκλοφορία, βελτιώνει τη δύναμη των αιμοφόρων αγγείων και μειώνει τη συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες σας.

Επιπλέον, αυτές οι πικάντικες πιπεριές περιλαμβάνονται συχνά σε αναλγητικές κρέμες, επειδή μπορούν να ενθαρρύνουν τη ροή του αίματος στην πληγείσα περιοχή.

 

  1. Ρόδι

Τα ρόδια είναι ζουμερά, γλυκά φρούτα που έχουν ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε πολυφαινόλες, αντιοξειδωτικά και νιτρικά άλατα, τα οποία είναι ισχυρά αγγειοδιασταλτικά.

Η κατανάλωση ροδιού – σε μορφή χυμού ή φρούτου - μπορεί να βελτιώσει τη ροή του αίματος και την οξυγόνωση του μυϊκού ιστού, κάτι που θα μπορούσε να βοηθήσει ιδιαίτερα τα άτομα σε ενεργή φυσική κατάσταση.

 

  1. Κρεμμύδια

Τα κρεμμύδια είναι μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών φλαβονοειδών, τα οποία ωφελούν την υγεία της καρδιάς.

Αυτό το λαχανικό βελτιώνει την κυκλοφορία βοηθώντας τις αρτηρίες και τις φλέβες σας να διευρύνονται όταν αυξάνεται η ροή του αίματος.

Τα κρεμμύδια έχουν επίσης αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν τη ροή του αίματος και την υγεία της καρδιάς μειώνοντας τη φλεγμονή στις φλέβες και τις αρτηρίες.

 

  1. Σκόρδο

Το σκόρδο είναι γνωστό για τον ευεργετικό του αντίκτυπο στην κυκλοφορία και την υγεία της καρδιάς.

Μελέτες δείχνουν ότι το σκόρδο - συγκεκριμένα, οι ενώσεις του θείου, που περιλαμβάνουν αλικίνη - μπορούν να αυξήσουν τη ροή του αίματος των ιστών και να μειώσουν την αρτηριακή πίεση χαλαρώνοντας τα αιμοφόρα αγγεία σας.

Στην πραγματικότητα, η διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε σκόρδο συνδέονται με καλύτερη αγγειοδιαστολή που προκαλείται από τη ροή (FMD) που είναι δείκτης αποτελεσματικότητας της ροής του αίματος.

 

  1. Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και το σκουμπρί είναι εξαιρετικές πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

Αυτά τα λίπη είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την κυκλοφορία επειδή προάγουν την απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου, το οποίο διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία σας και αυξάνει τη ροή του αίματος.

Τα λιπαρά ωμέγα-3 βοηθούν επίσης στην αναστολή της συσσώρευσης αιμοπεταλίων στο αίμα σας, μια διαδικασία που μπορεί να οδηγήσει σε σχηματισμό θρόμβων αίματος.

Επιπλέον, τα συμπληρώματα ιχθυελαίου συνδέονται με τη μειωμένη υψηλή αρτηριακή πίεση και τη βελτιωμένη ροή του αίματος στον σκελετικό μυ κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση.

 

  1. Κουρκουμάς

Η αυξημένη ροή αίματος είναι ένα από τα πολλά οφέλη για την υγεία που προσφέρει ο κουρκουμάς.

Η έρευνα δείχνει ότι μια ένωση που βρίσκεται στον κουρκουμά που ονομάζεται κουρκουμίνη βοηθά στην αύξηση της παραγωγής νιτρικού οξειδίου, στη μείωση του οξειδωτικού στρες και στη μείωση της φλεγμονής.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.