arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 απλοί τρόποι για να πίνετε περισσότερο νερό

5 απλοί τρόποι για να πίνετε περισσότερο νερό

Wellness

5 απλοί τρόποι για να πίνετε περισσότερο νερό

5 απλοί τρόποι για να πίνετε περισσότερο νερό

Το σώμα αποτελείται κατά 70% από νερό και η επαρκής πρόσληψη νερού θεωρείται αναγκαία για την υγεία.

Το νερό παίζει μια σειρά από ρόλους στο σώμα σας, συμπεριλαμβανομένων της ισορροπίας των ηλεκτρολυτών, τη λίπανση των αρθρώσεων, τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος και την υγεία των κυττάρων.

Αν και οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι πρέπει να μένουν ενυδατωμένοι, είναι καμιά φορά δύσκολο να το κάνουν πράξη.

Διαβάστε 5 απλούς τρόπους που θα σας βοηθήσουν να πίνετε περισσότερο νερό.

 

  1. Βάλτε ημερήσιους στόχους

Το να βάλετε ημερήσιους στόχους θα βοηθήσει να πιείτε περισσότερο νερό. Το να έχει κανείς στόχους αποτελεί σπουδαίο κίνητρο για δράση.

Για να είναι αποτελεσματικοί οι στόχοι θα πρέπει να πληρούν τα παρακάτω κριτήρια:

Να είναι:

  • Συγκεκριμένοι
  • Μετρήσιμοι
  • Εφικτοί
  • Ρεαλιστικοί
  • Να έχουν χρονικά όρια

Για παράδειγμα ένας τέτοιος στόχος θα ήταν να πίνετε 900 ml νερό κάθε ημέρα. Ένας ακόμη σημαντικός τρόπος διατήρησης του στόχου σας είναι να σημειώνετε κάπου την πρόοδό σας.

  1. Έχετε ένα επαναχρησιμοποιούμενο μπουκάλι μαζί σας

Το να έχετε ένα μπουκάλι νερού μαζί σας θα σας βοηθήσει να πίνετε περισσότερο νερό. Έχοντας το κοντά σας, σας βοηθάει να πίνετε καθώς κάνετε δουλειές, ταξιδεύετε, είστε στη δουλειά ή στο σχολείο.

Αυτό συμβαίνει μάλιστα καθώς λειτουργεί και ως μια οπτική υπενθύμιση ότι χρειάζεστε περισσότερο νερό.

Επιπλέον, έχοντας μαζί σας ένα επαναχρησιμοποιούμενο μπουκάλι κάνει καλό στο περιβάλλον καθώς μειώνει χρήση των πλαστικών.

  1. Αντικαταστήστε άλλα ποτά με το νερό

Ένας ακόμη τρόπος για να πίνετε περισσότερο νερό είναι να αντικαταστήσετε άλλα ποτά, όπως τα ανθρακούχα και τα sports drinks με το νερό.

Αυτά τα ποτά περιέχουν συνήθως μεγάλη ποσότητα ζάχαρης η οποία μπορεί να είναι βλαβερή για την υγεία σας.

Για καλύτερη υγεία, θα πρέπει να μειώσετε την προστιθέμενη ζάχαρη ώστε να είναι λιγότερο από 5% από την πρόσληψη θερμίδων. Σκεφτείτε ότι μόλις 240 ml αναψυκτικού μπορούν να ξεπεράσουν αυτό το όριο.

Οι διατροφές που είναι υψηλές σε περιεκτικότητα ζάχαρης συνδέονται με την παχυσαρκία και άλλες παθήσεις όπως ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές ασθένειες.

Επιπλέον, το να αντικαταστήσετε αυτά τα ζαχαρούχα ποτά είναι ένας εύκολος και οικονομικός τρόπος ο οποίος πιθανότατα να σας βοηθήσει να χάσετε και βάρος.

  1. Να πίνετε ένα ποτήρι νερό την ώρα στη δουλειά

Αν δουλεύεται ένα σταθερό 8ωρο, το να πίνετε ένα ποτήρι νερό την ώρα σημαίνει 8 ποτήρια στην ημερήσια πρόσληψή νερού.

Γεμίστε το ποτήρι σας μόλις φτάσετε στη δουλειά και ξαναγεμίστε κάθε μια ώρα.

Με αυτό τον τρόπο θα κρατήσετε σταθερή την πρόσληψη νερού μέσα στην ημέρα σας.  

  1. Πιείτε ένα ποτήρι νερό όταν ξυπνάτε και ένα πριν πάτε για ύπνο

Ένας εύκολος τρόπος να ενισχύσετε την ποσότητα νερού που πίνετε είναι να πίνετε ένα ποτήρι μόλις ξυπνάτε και ένα πριν πάτε για ύπνο.

Ένα ποτήρι νερό το πρωί σας βοηθάει να ξυπνήσετε ενώ ενεργοποιεί και το σώμα σας.

Επιπλέον, ένα ποτήρι νερό το βράδυ σας βοηθάει από το να ξυπνήσετε με ξηρό στόμα και δυσοσμία.

Πηγή: www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.