arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 τρόποι για να μειώσετε τις μερίδες σας χωρίς να νιώσετε πείνα


Για να χάσετε βάρος, πρέπει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε, κάτι που αναπόφευκτα σημαίνει ένα πράγμα: έλεγχο μερίδας.
4 τρόποι για να μειώσετε τις μερίδες σας χωρίς να νιώσετε πείνα

Wellness

4 τρόποι για να μειώσετε τις μερίδες σας χωρίς να νιώσετε πείνα


4 τρόποι για να μειώσετε τις μερίδες σας χωρίς να νιώσετε πείνα

Αλλά δεν είναι απαραίτητο να νιώθετε άσχημα μέχρι να φτάσετε στον στόχο σας.

Ξεκινήστε με ένα ποτήρι νερό

Πίνετε ένα μεγάλο ποτήρι νερόπριν φάτε, προτείνει ο Dawn Jackson Blatner, RD, συγγραφέας του The Flexitarian Diet. Το να γεμίσετε την κοιλιά σας με νερό φυσικά θα κάνει το να φάτε υπερβολικά λιγότερο πιθανό. Επιπλέον, ορισμένα συμπτώματα αφυδάτωσης μπορεί να είναι αυτά που φουσκώνουν την κοιλιά σας, οπότε το να πιείτε λίγο νερό πριν φάτε μπορεί να εξαλείψει την «πείνα» σας.

Προσθέστε λαχανικά

Συμπληρώνοντας τα γεύματά σας με λαχανικά είναι ένας εύκολος τρόπος για να μειώσετε τις θερμίδες ενώ ταυτόχρονα γεμίζετε γρήγορα. Το σπανάκι, για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σάντουιτς-topper ή μπορεί να προσθέσει φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά στα ζυμαρικά και τις πατάτες. Άλλες ιδέες για να τρώτε περισσότερα λαχανικά: βάλτε μανιτάρια αντί για κρέας στις περισσότερες συνταγές, κάντε το πλιγούρι βρώμης πιο χορταστικό με κύβους από μήλα και χρησιμοποιήστε μια πίτα ολικής αλέσεως στη θέση του ψωμιού, ώστε να μπορείτε να το γεμίσετε με περισσότερα λαχανικά.

Κάντε τους υδατάνθρακες topping αντί για βάση

Επανεξετάστε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τους κόκκους και τα άμυλα. Πάρτε ένα παρφέ πρωινού, για παράδειγμα: αντί να ξεκινήσετε με μια βάση granola, γεμίστε το φλιτζάνι σας με γιαούρτι και, στη συνέχεια, πασπαλίστε λίγο μια μικρή ποσότητα granola στην κορυφή. Κάτι επιπλέον; Γεμίστε το πιάτο σας με λαχανικά και μια μερίδα άπαχης πρωτεΐνης και, στη συνέχεια, προσθέστε ένα τέταρτο φλιτζάνι καστανό ρύζι.

Καθυστερήστε με το φαγητό σας

Εδώ είναι ένας άλλος τρόπος για να επιβραδύνετε το φαγητό σας: προτιμήστε το φαγητό που απαιτεί ξεφλούδισμα. Τα πορτοκάλια, το edamame και τα φιστίκια με κέλυφος είναι τέτοιες υγιεινές επιλογές.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.