arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 τρόποι για να τρώτε πιο υγιεινά το 2020


Εάν τη νέα χρονιά η διατροφή βρίσκετε μέσα στους στόχους σας, τότε πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε νέες πιο υγιεινές συνήθειες.
4 τρόποι για να τρώτε πιο υγιεινά το 2020

Wellness

4 τρόποι για να τρώτε πιο υγιεινά το 2020


4 τρόποι για να τρώτε πιο υγιεινά το 2020

Εδώ είναι τέσσερις τρόποι που θα ενισχύσουν την υγιεινή διατροφή και δε θα σας κάνουν να αισθανθείτε αρνητικά όπως σε μια «δίαιτα».

 

  1. Μαγειρέψτε εύκολα τα γεύματα σας από το μηδέν

Ξεκινήστε αργά και απλά κάνοντας ένα εύκολο πιάτο φαγητό μία φορά την εβδομάδα. Αυξήστε τον αριθμό των γευμάτων που μαγειρεύετε καθώς δημιουργείτε μια συλλογή από τα αγαπημένα σας.

Μπορείτε επίσης να κάνετε διπλή μερίδα και να πάρετε τη δεύτερη ως μεσημεριανό στη δουλειά. Τα μεσημεριανά γεύματα από το σούπερ μάρκετ μπορεί να είναι υψηλά σε αλάτι, ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά – ενώ σε αυτό προστίθεται και το κόστος. Αν φτιάξετε τα δική σας, χρειάζεστε μόνο ένα κουτί για το μεσημεριανό γεύμα και είστε έτοιμοι!

 

  1. Οργανώστε τον αποθηκευτικό σας χώρο

Με συχνά ψώνια, η υγιεινή διατροφή δεν χρειάζεται να είναι τόσο μαζική. Ένας αποθηκευτικός χώρος γεμάτος με σωστά προϊόντα και είδη όπως ρύζι και ζυμαρικά ολικής άλεσης, θα κάνει τα δείπνα σας πιο γρήγορα και οικονομικά. Να είστε βέβαιοι πως με αυτόν τον τρόπο θα έχετε αποθέματα σε λαχανικά και φρούτα.

Για παράδειγμα το σπιτικό κάρρυ μπορεί να είναι τόσο απλό όσο τα ρεβίθια που μαγειρεύονται με ντομάτα, καρότα, σπανάκι και μερικά μπαχαρικά.

 

  1. Κάντε τα δικά σας υγιεινά σνακ

Η προσθήκη καρπών φρούτων και λαχανικών στο γεύμα ή το δείπνο σας μπορεί να είναι το μόνο που χρειάζεστε για να συμπληρώσετε τα 5 προϊόντα σε μια μέρα. Εάν αγοράζετε έτοιμα σνακ από ένα κατάστημα, φροντίστε να διαβάσετε την ετικέτα των συστατικών. Ορισμένα σνακ που θεωρούμε "υγιεινά" μπορεί να είναι γεμάτα με ζάχαρη ή αλάτι. Τα τρόφιμα που δεν χρειάζονται ετικέτες συστατικών, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα καρύδια, είναι πιθανότερο να είναι πιο σωστά για εσάς.

Ακολουθούν δύο όροι που πρέπει να προσέξετε σε μια ετικέτα:

  • "Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά" σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει να έχει λιγότερα από 3g λίπους ανά 100g, αλλά όταν οι παραγωγοί απομακρύνουν το λίπος συχνά συσσωρεύονται στη ζάχαρη.
  • Οι ετικέτες «χωρίς προσθήκη ζάχαρης» δεν εγγυώνται χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Τα προϊόντα «χωρίς προσθήκη ζάχαρης» μπορούν να περιέχουν συμπυκνωμένο χυμό φρούτων ως γλυκαντική ουσία, δεδομένου ότι δεν πρέπει να φέρει την ένδειξη «προστιθέμενη ζάχαρη», παρόλο που είναι ουσιαστικά η ίδια με τη ζάχαρη.

 

  1. Συνεχίστε

Σκεφτείτε έναν τρόπο να προσθέσετε περισσότερη κίνηση στην ημέρα σας. Είτε περπατάτε ως τα μαγαζιά αντί να οδηγείτε, ή να κάνετε καθίσματα ενώ βουτάτε τα δόντια σας, υπάρχουν επιτεύξιμοι τρόποι για να αυξήσετε το ποσό άσκησης που κάνετε.

Πηγή: https://www.bbc.co.uk/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.