arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

4 Tips για να είμαστε παραγωγικοί όταν δουλεύουμε από το σπίτι


Η ομάδα του WellBe δουλέυει από το σπίτι, όπως και το μεγαλύτερο πσοσοστό της χώρας μας και αυτή η λίστα είναι ότι μας έκανε να επιβιώσουμε. Ελπίζουμε να σας βοηθήσει!
4 Tips για να είμαστε παραγωγικοί όταν δουλεύουμε από το σπίτι

WELLNESS

4 Tips για να είμαστε παραγωγικοί όταν δουλεύουμε από το σπίτι


4 Tips για να είμαστε παραγωγικοί όταν δουλεύουμε από το σπίτι
  1. Προετοιμασία

Σε όλους μας μπορεί να αρέσει το γεγονός ότι δε θα μας δει κανείς και μπορούμε να δουλεύουμε με τις πυτζάμες μας. Αλλα πως πραγματικά μας κάνει να νιώθουμε;

Για να βάλουμε τον εαυτός μας σε διαδικασία να είναι όσο πιο παραγωγικός γίνεται θα βοηθούσε να δοκιμάσουμε να κάνουμε ότι θα κάναμε κάθε πρωί πριν πάμε στη δουλειά μας. Μην ανησυχείτε και πάλι θα κερδίσουμε χρόνο από τη διαδρομή προς το γραφείο και το παρκάρισμα (που στους περισσότερους είναι ο μεγαλύτερος εφιάλτης).

Μπορεί να μην χρειαστεί να βάλουμε εκείνο το σακάκι που πήραμε τώρα τελευταία, ούτε να σιδερώσουμε το καλό μας πουκάμισο. Μερικές φορές αρκεί ένα σετ φρεσκοπλυμένες φόρμες (από τις ωραίες, όχι εκείνες που βάζουμε για ύπνο), για να μας κάνει να νιώσουμε πιο συγκεντρωμένοι. Βουρτσίστε τα μαλλιά σας, κάντε το αγαπημένο σας “no make-up” μέικαπ και βάλτε κολώνια όπως θα βάζατε αν περνούσατε μέσα από πλήθος κόσμου.

  1. Τοποθεσία

Συνήθως αν η δουλειά μας απαιτεί απλώς ένα λάπτοπ, η θέση του καναπέ μπορεί να είναι ιδανική και χουχουλιάρικη, όχι όμως η πιο παραγωγική.  Ίσως χρειαστεί παραπάνω σκέψη από ότι νομίζουμε για να βρούμε αυτή την τέλεια θέση αλλά αξίζει τον κόπο.

Μπορεί να είναι ένα μέρος που δεν έχεις αξιοποιήσει ποτέ, μπορεί να χρειαστεί να μετακινήσεις μερικά έπιπλα, να κλείσεις εκείνη την κουρτίνα που ποτέ δεν έκλεινες γιατι γυαλίζει η οθόνη σου αλλά σίγουρα αν κοιτάξεις καλά θα βρεις αυτό το τέλειο spot στο σπίτι σου.

Δίπλα σε ένα μεγάλο παράθυρο είναι μια ιδανική λύση, καθώς ενώ περνάς ώρα μέσα στο σπίτι θα θες να βλέπεις που και που τι γίνεται και εκεί στον έξω κόσμο, επίσης το φυσικό φως δεν συγκρίνεται με καμοία λάμπα. Μια ωραία καρέκλα ή πολυθρόνα με αναπαυτική πλάτη θα βοηθήσει στη στάση του σωματός σου.

  1. Οργάνωση Χρόνου

Η επόμενη παγίδα του να δουλεύεις από το σπίτι, ειδικά όταν έχεις ευέλικτο ωράριο είναι ότι μπορεί να καταλήξεις να δουλεύεις όλη μέρα. Είναι όσο εύκολο και αποκρουστικό ακούγεται. Όσο και αν αγαπά κανείς τη δουλειά του, σίγουρα θέλει να την διαχωρίζει από τη προσωπική ζωή.

Όταν έχουμε στο μυαλό μας ότι δε χρειάζεται να φύγουμε από το χώρο εργασίας μας για να ξεκινήσει η προσωπική μας ζωή, αλλά αρκεί να αλλάξουμε δωμάτιο, είναι σύνηθες να παρατείνουμε τις ώρες εργασίες. Όμως μην ξεχνάμε πως όπως όλα στη ζωή, έτσι και η δουλειά από το σπίτι, θέλουνε ισορροπία και οργάνωση.

Φτιάξτε πλάνο με την ημέρα σας και τις αρμοδιότητες που έχετε για τη δουλειά σας, ορίστε διάλειμμα καθημερινά, ίσως παραπάνω από ένα, το οποίο θα τηρείται και ορίστε την ώρα που θα σταματήσετε να δουλεύετε.

  1. Έξτρα χρόνος

Ένα από τα ωραία του να δουλεύεις από το σπίτι είναι ο χρόνος που κερδίζεις από τη διαδρομή σου, την κίνηση, ή το παρκάρισμα. Τι κάνουμε όμως με αυτό τον έξτρα χρόνο; Αυτό είναι πραγματικά στο χέρι του καθενός!

 Θα ήταν καλό βέβαια αν παραχωρούσαμε αυτόν τον χρόνο σε κάτι που θα μας βοηθήσει μέσα στη μέρα μας ώστε να αποδώσουμε όσο το δυνατόν πιο παραγωγικά στη δουλειά μας, και να μας κρατήσει ευδιάθετους ακόμα και περνώντας τις περισσότερες ώρες της μέρας μας μέσα στο σπίτι.

Θα μπορούσαμε να πάμε για πρωινό τρέξιμο ή να κάνουμε εκείνο το workout ή τον διαλογισμό για καθαρή σκέψη από τη πλατφόρμα του Wellbe, που πάντα θέλαμε αλλά ποτέ δε βρίσκαμε το χρόνο. Θα μπορούσαμε να μαγειρέψουμε ένα χορταστικό και υγιεινό πρωινό που θα μας κρατήσεις συγκεντρωμένους και χορτασμένους μέχρι το διάλειμμά μας, κάτι που ποτέ μέχρι τώρα δεν προλαβαίναμε να κάνουμε. Μπορεί να είναι ακόμα και 5 λεπτά παραπάνω ύπνο, δεν έχει καμοία σημασία, αλλά θα πρέπει να είναι σίγουρα κάτι που μας κάνει χαρούμενους.

Μην ξεχνάμε πως αυτός ο έξτρα χρόνος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί πριν ή μετά τις ώρες εργασίας, είναι το ίδιο αποτελεσματικό!

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.