arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 συμβουλές για να σχεδιάζετε σωστά τα γεύματά σας


Ο σχεδιασμός και η προετοιμασία γευμάτων είναι υπέροχες δεξιότητες που πρέπει να έχετε για τη δική σας προσωπική υγεία και ευεξία.
4 συμβουλές για να σχεδιάζετε σωστά τα γεύματά σας

Wellness

4 συμβουλές για να σχεδιάζετε σωστά τα γεύματά σας


4 συμβουλές για να σχεδιάζετε σωστά τα γεύματά σας

Ένα καλά σχεδιασμένο σχέδιο γεύματος μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ποιότητα της διατροφής σας ή να επιτύχετε συγκεκριμένο στόχο υγείας, εξοικονομώντας παράλληλα χρόνο και χρήμα.

  1. Ξεκινήστε σιγά σιγά

Εάν ποτέ δεν έχετε δημιουργήσει ένα πλάνο γεύματος μπορεί να σας φαίνεται λίγο τρομακτικό.

Το να σχεδιάζετε τα γεύματά σας δεν διαφέρει από την πραγματοποίηση οποιασδήποτε άλλης θετικής αλλαγής στη ζωή σας. Ξεκινώντας με μικρά και αργά βήματα μπορείτε να οικοδομήσετε μια πολύτιμη συνήθεια.

Ξεκινήστε προγραμματίζοντας μόλις μερικά γεύματα ή σνακ για την επόμενη εβδομάδα. Τελικά, θα καταλάβετε ποιες στρατηγικές σχεδιασμού λειτουργούν καλύτερα και μπορείτε να αναπτύξετε σταδιακά το πλάνο σας προσθέτοντας περισσότερα γεύματα όπως εσείς το κρίνετε κατάλληλο.

  1. Εξετάστε κάθε ομάδα τροφίμων

Είτε προετοιμάζετε γεύματα για μια εβδομάδα, μήνα ή λίγες μέρες, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι κάθε ομάδα τροφίμων υπάρχει στο πλάνο σας.

Το πιο υγιεινό πλάνο γεύματος δίνει έμφαση σε ολόκληρα τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως, πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας και υγιή λίπη, περιορίζοντας παράλληλα τις πηγές επεξεργασμένων κόκκων, τα πρόσθετα σάκχαρα και το υπερβολικό αλάτι.

Καθώς βλέπετε τις αγαπημένες σας συνταγές, σκεφτείτε για κάθε μια από αυτές τις ομάδες τροφίμων. Εάν κάποιο από αυτά λείπει, συμπληρώστε το κενό.

  1. Οργανωθείτε

Η καλή οργάνωση αποτελεί βασικό συστατικό για κάθε επιτυχημένο πρόγραμμα γευμάτων.

Μια οργανωμένη κουζίνα, ένα σωστό ντουλάπι και ένα ψυγείο με τάξη, κάνουν τα πάντα πιο εύκολα καθώς ξέρετε ακριβώς τι έχετε στο χέρι και πού είναι τα εργαλεία και τα συστατικά σας.

Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος για να οργανώσετε τους χώρους προετοιμασίας των γευμάτων σας. Απλά βεβαιωθείτε ότι είναι ένα σύστημα που λειτουργεί για εσάς.

  1. Αποφύγετε τις αγορές ενώ πεινάτε

Μην πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ όταν είστε πεινασμένοι, καθώς αυτό μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο των αγορών που πιθανόν να μετανιώσετε αργότερα.

Εάν αισθάνεστε λίγη πείνα προτού πάτε σε ένα μαγαζί, μην διστάσετε να πάρετε ένα σνακ πρώτα, ακόμα κι αν είναι έξω από το συνηθισμένο πρόγραμμα φαγητού σας.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.