arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 Επιστημονικά tips χωρίς καφεΐνη για περισσότερη ενέργεια


Χρειάζεστε μια ενίσχυση ενέργειας; Είναι λογικό!
4 Επιστημονικά tips χωρίς καφεΐνη για περισσότερη ενέργεια

Wellness

4 Επιστημονικά tips χωρίς καφεΐνη για περισσότερη ενέργεια


4 Επιστημονικά tips χωρίς καφεΐνη για περισσότερη ενέργεια

Δοκιμάστε αυτά τα tips που στηρίζονται στην επιστημονική έρευνα και θα σας βοηθήσουν περισσότερο από τον καφέ.

Το να μην λαμβάνει κανείς αρκετό ύπνο είναι ένα πρόβλημα, αλλά ο γρήγορος τρόπος ζωής μας, το υψηλό άγχος, οι λιγότερο ιδανικές διατροφικές συνήθειες και άλλες επιλογές οδηγούν εκεί. Σύμφωνα με τον Robert Kushner, MD, ιατρικό διευθυντή του Κέντρου για την Lifestyle Medicine στη Northwestern Medicine στο Σικάγο, εάν δοκιμάσετε τα παρακάτω tips μπορείτε να δείτε βελτίωση.

Προτιμήστε τα ακτινίδια

Ναι, ακτινίδιο. Ένα σνακ από αυτό το φρούτο 1 ώρα πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα. Σύμφωνα με μια κριτική που δημοσιεύθηκε στο Advances in Nutrition, αυτή η νυχτερινή συνήθεια οδήγησε σε περίπου 35 έξτρα λεπτά ξεκούραστου ύπνου. Το όφελος που προάγει τον ύπνο μπορεί να σχετίζεται με την υψηλή συγκέντρωση σεροτονίνης του καρπού - έναν πρόδρομο για την ορμόνη μελατονίνη, η οποία ελέγχει τον κύκλο ύπνου-αφύπνισης. Αν και απαιτείται περισσότερη έρευνα, μπορείτε εύκολα να ακολουθήσετε μια δοκιμαστική προσέγγιση καταναλώνοντας ακτινίδιο 1 ώρα πριν τον ύπνο.

Κερδίστε με νερό

Είναι αποδεδειγμένο ότι οταν παίρνετε αρκετό H2O είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε τη μεμβράνη σας. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Nutrition Reviews διαπίστωσε ότι η αφυδάτωση συνδέεται σταθερά με χειρότερη διάθεση, μεγαλύτερα συναισθήματα κόπωσης και μειωμένη εγρήγορση. Όταν δεν παίρνετε το νερό που χρειάζεται το σώμα σας, πρέπει να δουλέψει σκληρότερα για να προσαρμοστεί στην έλλειψη, η οποία μπορεί να μειώσει τα επίπεδα ενέργειας, λέει ο Kushner. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη -  γρήγορη ποσότητα νερού που πρέπει να πίνετε (παίρνετε επίσης υγρό μέσω του φαγητού σας), αλλά στοχεύετε να καταναλώνετε αρκετό.

Πάρτε λίγο καθαρό αέρα

Όταν αισθάνεστε νωθροί, μια γρήγορη βόλτα έξω αντί για την καφετιέρα μπορεί να είναι το καλύτερο στοίχημα. Μια πολυαναφερόμενη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Environmental Psychology διαπίστωσε ότι το να περνάτε μόλις 20 λεπτά στο ύπαιθρο αύξησε τα συναισθήματα ζωτικότητας των ανθρώπων. Το boost ενέργειας δεν ήρθε μόνο μέσα από την άσκηση αλλά απλά από την παρουσίας τη φύση.

Ενισχύστε τον σίδηρό σας

Μπορεί να γνωρίζετε ότι η αναιμία μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι, αλλά ακόμη και ελαφρώς χαμηλά επίπεδα σιδήρου θα μπορούσαν να είναι εξαντλητικά, σύμφωνα με μια μετα-ανάλυση που δημοσιεύθηκε στο British Journal of Nutrition. Εάν είστε συνεχώς κουρασμένοι αλλά κοιμάστε επαρκώς, μιλήστε με το γιατρό σας σχετικά με τον έλεγχο των επιπέδων σιδήρου στο αίμα σας. Εάν το δικό σας επίπεδο είναι χαμηλό, ο γιατρός σας μπορεί να προτείνει μια λύση. Είναι αλήθεια πως οι στις τροφές, οι  ζωικές πηγές, απορροφούνται ευκολότερα από το σώμα, αλλά η κατανάλωση τροφής πλούσιας σε βιταμίνη C μαζί με φυτικές πηγές σιδήρου μπορεί να αυξήσει την απορρόφηση.

Πηγή: https://www.eatingwell.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.