arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 Πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας σήμερα


Ακολουθούν 4 tips που μπορείτε να κάνετε για να αισθανθείτε καλύτερα σήμερα.  
4 Πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας σήμερα

Wellness

4 Πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας σήμερα


4 Πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας σήμερα

Να είσαι δραστήριοι

Η άσκηση είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να βελτιώσετε την υγεία σας, την ψυχική σας ευεξία, ακόμη και τη λίμπιντο σας. Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε σε κάποιο Μαραθώνιο - απλώς αυξήστε τον καρδιακό σας ρυθμό για περίπου 30 λεπτά μερικές φορές την εβδομάδα. Μπορείτε να ασχοληθείτε με την κηπουρική ή και να κάνετε μια βόλτα γύρω από το σπίτι σας. Εάν δεν μπορεί να σας γίνει ρουτίνα όταν είστε μόνοι σας, τότε προσπαθήστε έναν πιο κοινωνικό τρόπο: Συμμετάσχετε σε ομαδικές δραστηριότητες ή προγραμματίστε τακτικούς περίπατους με κάποιον φίλο.  

Συνεχίστε να κινείστε

Εάν εργάζεστε σε γραφείο, σηκωθείτε και περπατήστε. Θα κάψετε περισσότερες θερμίδες, θα βελτιώσετε την κυκλοφορία σας και θα έχετε καλύτερη προσοχή. Μπορεί ακόμη και να αποτρέψει ορισμένα προβλήματα υγείας, όπως ο διαβήτης και η υψηλή αρτηριακή πίεση.

Να τρώτε τα χόρτα σας

Kale, σπανάκι, μαρούλι, ρόκα, μπρόκολο και πολλά άλλα - φροντίστε να έχετε διαθέσιμα πολλά από αυτά τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά. Είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά, είναι χαμηλά σε θερμίδες και έχουν πολλές ίνες, που σας γεμίζουν και ικανοποιούν την πείνα σας.

Διαχειριστείτε το άγχος σας

Όλοι έχουμε άγχος στη ζωή μας. Εάν αυτό συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό - κατά τη διάρκεια της καθημερινότητάς σας και δεν το χειρίζεστε καλά, μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, έλκη και καρδιακές παθήσεις. Λοιπόν, αφιερώστε χρόνο για να αναπνέετε, κάντε κάτι που σας ηρεμεί και προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι κάποια πράγματα δεν είναι στο χέρι σας - όπως για παράδειγμα η κίνηση σε ώρα αιχμής.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.