4 λόγοι για να τρώτε περισσότερα μανιτάρια

4 λόγοι για να τρώτε περισσότερα μανιτάρια

Αξίζει να τα βάλετε στο καλάθι αγορών σας και να προστίθενται στα γεύματα πολύ πιο συχνά. Εδώ ακολουθούν τέσσερις λόγοι:

 

  1. Παρέχουν βιταμίνη D: Τα μανιτάρια είναι το μόνο προϊόν που παράγει βιταμίνη D, μια θρεπτική ουσία που δεν είναι εύκολο να βρεθεί σε πολλά κοινά φαγητά. Αυτό συμβαίνει επειδή τα μανιτάρια μπορούν να παράγουν βιταμίνη D όταν εκτίθενται σε υπεριώδες φως. Για παράδειγμα, ένα μανιτάρι portabello που έχει υποστεί επεξεργασία με υπεριώδη ακτινοβολία περιέχει περισσότερο από to 100% της ημερήσιας τιμής για τη βιταμίνη D.

 

  1. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σελήνιο: Τα μανιτάρια είναι μια από τις πλουσιότερες πηγές σεληνίου. Αυτό είναι ένα μέταλλο που λειτουργεί σαν αντιοξειδωτικό στο σώμα σας, προστατεύοντας τα κύτταρα από το είδος της βλάβης που μπορεί να οδηγήσει σε ασθένειες. Το σελήνιο παίζει επίσης ρόλο στο ανοσοποιητικό σύστημα.

 

  1. Μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους: Τα μανιτάρια είναι εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες. Υπάρχουν μόνο περίπου 20 θερμίδες σε μια μερίδα πέντε λευκών μανιταριών ή ενός ολόκληρου μανιταριού portabello! Ωστόσο, τα μανιτάρια είναι επίσης χορταστικά. Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Appetite, οι άνθρωποι που αντικαθιστούν το κρέας με τα κατά το μεσημεριανό γεύμα μείωσαν την ποσότητα των θερμίδων και του λίπους που πήραν, αλλά ανέφεραν ότι αισθάνονται εξίσου γεμάτοι και ικανοποιημένοι με εκείνους που έτρωγαν κρέας.

 

  1. Είναι μια βιώσιμη καλλιέργεια: Τα μανιτάρια καλλιεργούνται σε δίσκους σε εσωτερικούς χώρους και δεν χρειάζονται ηλιακό φως, χωράφια ή πολύ νερό. Όταν τα τρώτε στη θέση του κρέατος - ή τα αναμιγνύετε, ώστε να τρώτε λιγότερο κρέας - μειώνετε επίσης το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα των γευμάτων σας.

 

 Πηγή: https://blogs.webmd.com/


Leave a Comment

Pleae note, comments must be approved before they are published