arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 δημοφιλείς διατροφικοί μύθοι που καταρρίπτονται από την επιστήμη


Πολλά από τα διατροφικά tips που κυκλοφορούν αποτελούν αναλήθειες.
4 δημοφιλείς διατροφικοί μύθοι που καταρρίπτονται από την επιστήμη

Wellness

4 δημοφιλείς διατροφικοί μύθοι που καταρρίπτονται από την επιστήμη


4 δημοφιλείς διατροφικοί μύθοι που καταρρίπτονται από την επιστήμη

Παρά τις εξελίξεις της επιστήμης για τη διατροφή, οι παλιοί μύθοι δεν φαίνεται να εξαφανίζονται.

Εδώ είναι τέσσερις κύριοι διατροφικοί μύθοι που έχουν καταρριφθεί από την επιστημονική έρευνα.

 

Μύθος 1: Η πιο υγιεινή διατροφή είναι μια διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες με πολλούς κόκκους

Πριν από αρκετές δεκαετίες, όλος ο πληθυσμός έπαιρνε συμβουλές να καταναλώνει μια διατροφή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες.

Εκείνη την εποχή, καμία μελέτη δεν απέδειξε ότι αυτή η δίαιτα θα μπορούσε στην πραγματικότητα να αποτρέψει κάποια ασθένεια.

Έκτοτε, έχουν γίνει πολλές μελέτες υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της Πρωτοβουλίας για την Υγεία των Γυναικών, η οποία είναι η μεγαλύτερη διατροφική μελέτη στην ιστορία.

Τα αποτελέσματα ήταν σαφή ... αυτή η δίαιτα δεν προκαλεί απώλεια βάρους, δεν προλαμβάνει τον καρκίνο και δεν μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

 

Μύθος 2: Το αλάτι πρέπει να περιοριστεί προκειμένου να μειωθεί η πίεση του αίματος και να μειωθούν οι καρδιακές προσβολές και οι εγκεφαλικές κινήσεις

 

Ο μύθος του αλατιού είναι ακόμα ζωντανός παρά το γεγονός ότι δεν υποστηρίχθηκε ποτέ επιστημονικά.

Αν και η μείωση του αλατιού μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση κατά 1-5 mm / Hg κατά μέσο όρο, δεν έχει καμία επίδραση στις καρδιακές προσβολές, τα εγκεφαλικά επεισόδια ή το θάνατο.

Φυσικά, εάν έχετε ιατρική κατάσταση όπως η ευαίσθητη σε αλάτι υπέρταση τότε μπορεί να είστε μια εξαίρεση.

Ωστόσο, οι συμβουλές για τη δημόσια υγεία που πρέπει να μειώσει ο καθένας τη λήψη αλατιού (και να τρώνε άγευστο φαγητό) δεν βασίζονται σε στοιχεία.

 

Μύθος 3: Είναι καλύτερο να τρώτε πολλά, μικρά γεύματα καθ’ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας για να "κρατάτε τη μεταβολική φλόγα"

Συχνά υποστηρίζεται ότι οι άνθρωποι πρέπει να τρώνε πολλά, μικρά γεύματα όλη την ημέρα για να διατηρήσουν τον μεταβολικό ρυθμό υψηλά.

Αλλά οι μελέτες διαφωνούν με αυτό. Η κατανάλωση 2-3 γευμάτων ημερησίως έχει το ίδιο αποτέλεσμα στις συνολικές θερμίδες που καίγονται με όταν τρώτε 5-6 (ή περισσότερα) μικρότερα γεύματα.

Η κατανάλωση συχνά μπορεί να έχει οφέλη για μερικούς ανθρώπους (όπως την παρεμπόδιση υπερβολικής πείνας), αλλά είναι εσφαλμένο ότι αυτό επηρεάζει την ποσότητα των θερμίδων που καίγονται.

 

Μύθος 4: Ο καφές είναι ανθυγιεινός και πρέπει να αποφεύγεται

 

Πολλοί θεωρούσαν τον καφέ ως κάτι αρνητικό, κυρίως λόγω της καφεΐνης. Ωστόσο, οι περισσότερες από τις μελέτες δείχνουν ότι ο καφές έχει ισχυρά οφέλη για την υγεία.

Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι ο καφές είναι η μεγαλύτερη πηγή αντιοξειδωτικών στη δυτική διατροφή, ξεπερνώντας τόσο τα φρούτα όσο και τα λαχανικά ... συνδυασμένα.

Όσοι πίνουν καφέ έχουν πολύ χαμηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης, διαβήτη τύπου 2, Αλτσχάιμερ, Parkinson ενώ μερικές μελέτες δείχνουν ακόμη και ότι ζουν περισσότερο από τους ανθρώπους που δεν πίνουν καφέ.

 

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών