arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 από τις καλύτερες τροφές για υγιή μαλλιά


Ακολουθούν 4 από τις καλυτερες τροφές για υγιή μαλλιά.
4 από τις καλύτερες τροφές για υγιή μαλλιά

Wellness

4 από τις καλύτερες τροφές για υγιή μαλλιά


4 από τις καλύτερες τροφές για υγιή μαλλιά

Σολομός για λάμψη

Τα ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί είναι γεμάτα με υγιεινά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Το σώμα σας δεν μπορεί να παράγει αυτά τα υγιεινά λίπη, οπότε πρέπει να τα πάρετε από τρόφιμα ή συμπληρώματα. Συμβάλλουν στην προστασία από ασθένειες, αλλά το σώμα σας τα χρειάζεται επίσης για να μεγαλώνουν τα μαλλιά και να τα διατηρούνται λαμπερά και γεμάτα.

Μακρύνετέ τα με ελληνικό γιαούρτι

Είναι γεμάτο με πρωτεΐνες. Το ελληνικό γιαούρτι έχει επίσης ένα συστατικό που βοηθά στη ροή του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής και την ανάπτυξη των μαλλιών σας. Ονομάζεται βιταμίνη Β5 (γνωστή ως παντοθενικό οξύ) και μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στην αραίωση και την απώλεια μαλλιών. Μπορεί να αναγνωρίσετε το παντοθενικό οξύ ως συστατικό στις ετικέτες των προϊόντων περιποίησης μαλλιών και δέρματος.

Σπανάκι για την μάχη με τα εύθραυστα μαλλιά

Όπως τόσα πολλά σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το σπανάκι είναι γεμάτο με εκπληκτικά θρεπτικά συστατικά. Έχει τόνους βιταμίνης Α, συν σίδηρο, βήτα καροτένιο, φυλλικό οξύ και βιταμίνη C. Αυτά συνεργάζονται για ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής και μαλλιά. Διατηρούν τα μαλλιά σας ενυδατωμένα, ώστε να μην σπάσουν. Θέλετε να προσθέσετε και κάτι ακόμα; Το Kale είναι μια άλλη εξαιρετική πράσινη επιλογή.

Δημητριακά ενισχυμένα με σίδηρο για την πρόληψη της απώλειας

Η λήψη λίγου σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε τριχόπτωση. Αλλά μπορείτε να βρείτε αυτό το σημαντικό θρεπτικό συστατικό σε ενισχυμένα δημητριακά, σπόρους και ζυμαρικά, καθώς και σε σόγια και φακές. Επιπλέον μπορείτε να το βρείτε στο οστρακόδερμα και τα σκούρα πράσινα φύλλα.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.