arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 Φυσικοί τρόποι για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας


Με ολοένα και πιο πολυάσχολες ζωές, πολλοί άνθρωποι συχνά αισθάνονται κουρασμένοι και χωρίς ενέργεια.
4 Φυσικοί τρόποι για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας

Wellness

4 Φυσικοί τρόποι για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας


4 Φυσικοί τρόποι για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας

Ωστόσο, εάν η κούραση που αντιμετωπίζετε σχετίζεται με τον τρόπο ζωής σας, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας σας.

Αυτό το άρθρο εξετάζει 4 φυσικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας και να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας σας.

 

  1. Κοιμηθείτε καλύτερα

Ο ύπνος είναι κάτι που πολλοί αμελούν εύκολα όταν είναι απασχολημένοι.

Επιπλέον, εκτιμάται ότι το 20-30% του γενικού πληθυσμού μπορεί να κάνει κακό ύπνο, άρα χάνει τον ζωτικό χρόνο ανάπαυσης.

Αυτή η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε αίσθημα λήθαργου, γκρίνιας και κούρασης. Εάν αισθάνεστε συχνά έτσι, ίσως θελήσετε να σκεφτείτε εάν κοιμάστε αρκετά.

Είναι σημαντικό να στοχεύετε περίπου σε 7 ώρες ύπνου ανά διανυκτέρευση, αν και μερικοί άνθρωποι χρειάζονται λίγο περισσότερο και άλλοι χρειάζονται λίγο λιγότερο χρόνο.

Εάν δεν κοιμάστε όσο χρειάζεται, μπορείτε να δοκιμάσετε να χαλαρώσετε από τη μέρα σας με χαλαρωτικές ενέργειες πριν από το κρεβάτι. Αυτό θα μπορούσε να συμπεριλαμβάνει ένα μπάνιο, το διάβασμα ενός βιβλίου ή το να ξαπλώσετε μισή ώρα νωρίτερα από το συνηθισμένο.

Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να αποφύγετε τη χρήση τηλεφώνων και άλλων οθονών πριν από τον ύπνο. Η χρήση οθονών πριν από το κρεβάτι έχει συνδεθεί με κακή ποιότητα ύπνου, έλλειψη ύπνου και αυξημένη υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

  1. Μετακινηθείτε περισσότερο

Η τακτική άσκηση είναι σημαντική για τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης χρόνιων παθήσεων όπως καρδιακών παθήσεων, διαβήτη και παχυσαρκίας.

Εάν κάνετε έναν καθιστικό τρόπος ζωής, αυτό θα μπορούσε επίσης να ρίξει τα επίπεδα ενέργειας σας.

Αυτό μπορεί να φαίνεται αντίθετο, καθώς όταν αισθάνεστε κουρασμένοι, το να σηκώνεστε και να κινείτε το σώμα σας μπορεί να αισθάνεται σαν το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε.

Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να συμμετέχετε σε σκληρές προπονήσεις για να αποκτήσετε αυτά τα οφέλη.

Για να ενσωματώσετε την άσκηση στη μέρα σας, μπορείτε να προσπαθήσετε να φύγετε από το γραφείο σας και να κάνετε μια βόλτα στο διάλειμμα του μεσημεριανού σας ή να περπατήσετε από και προς τον τόπο εργασίας σας.

 

  1. Ακολουθείστε μια θρεπτική διατροφή

Εάν αισθάνεστε πάντα κουρασμένοι, αργοί και χαμηλοί σε ενέργεια, ίσως αξίζει να ρίξετε μια ματιά στις διατροφικές σας συνήθειες.

Οι καλές διατροφικές συνήθειες μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων και μπορούν επίσης να επηρεάσουν τα ενεργειακά σας επίπεδα και το πώς αισθάνεστε καθημερινά.

Το σώμα σας χρειάζεται καύσιμα για να σας κρατήσει. Η επιλογή ολόκληρων, θρεπτικών τροφίμων  τις περισσότερες φορές θα παρέχει στο σώμα σας τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργεί καλύτερα.

Εάν τρώτε πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λίπος, μπορεί να διαπιστώσετε ότι επηρεάζουν τα επίπεδα ενέργειας και την υγεία σας.

Επιπλέον, εάν έχετε ακανόνιστο μοτίβο γεύματος και παραλείπετε τακτικά τα γεύματα σας, μπορεί να χάσετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Αυτό θα σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι.

Είναι επίσης σημαντικό να τρώτε αρκετό φαγητό για να τροφοδοτείτε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Οι ακραίοι διατροφικοί περιορισμοί μπορεί να οδηγήσουν σε έλλειψη θερμίδων και βασικών θρεπτικών συστατικών, όπως ο σίδηρος, που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τα ενεργειακά σας επίπεδα.

 

  1. Αποφύγετε την προστιθέμενη ζάχαρη

Όταν αισθάνεστε κουρασμένοι, μπορείτε να προτιμήσετε εύκολα ένα γλυκό σνακ γεμάτο ζάχαρη.

Ωστόσο, αν και η ζάχαρη μπορεί να σας δώσει βραχυπρόθεσμη ώθηση στην ενέργεια, θα μειωθεί γρήγορα.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα προκαλούν γρήγορη αύξηση του σακχάρου στο αίμα σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το σώμα σας να απελευθερώνει μεγάλες ποσότητες ινσουλίνης για να μειώσει το σάκχαρο στο αίμα σας.

Πιστεύεται ότι αυτή η άνοδος και η πτώση του σακχάρου στο αίμα είναι αυτό που προκαλεί μια ορμή ενέργειας ακολουθούμενη από μια πτώση.

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων πρόσθετης ζάχαρης μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο παχυσαρκίας, διαβήτη και καρδιακών παθήσεων, οπότε ο περιορισμός της προστιθέμενης ζάχαρης στη διατροφή σας δεν είναι μόνο καλό για τα επίπεδα ενέργειας αλλά και για την γενική υγεία σας.

Για να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας πιο σταθερά και να μειώσετε την κόπωση, δοκιμάστε να αποφύγετε τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Μπορείτε να βελτιώσετε την ποιότητα της διατροφής σας τρώγοντας ολόκληρα και πλούσια σε φυτικές ίνες τρόφιμα όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, λαχανικά και όσπρια.

 

Συνοπτικά

Πολλοί άνθρωποι αισθάνονται κουρασμένοι και δεν έχουν την ενέργεια να λειτουργήσουν καλύτερα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ωστόσο, η κατανάλωση αρκετού νερού, η υγιεινή διατροφή, ο επαρκής ύπνος, η άσκηση και η κοινωνικότητα μπορούν να ωφελήσουν τα επίπεδα ενέργειας και την υγεία σας.

Εάν αισθάνεστε κουρασμένοι, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο ζωής σας για να δείτε ποιες αλλαγές μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας και να νιώσετε καλύτερα.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.