arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 κίνητρα που θα σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους


Το να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους μπορεί να σας φαίνεται αδύνατο.
4 κίνητρα που θα σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

Wellness

4 κίνητρα που θα σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους


4 κίνητρα που θα σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

Συχνά, οι άνθρωποι δεν έχουν απλά το κίνητρο να ξεκινήσουν ή στην πορεία χάνουν το κίνητρο για να ξεκινήσουν. Ευτυχώς, μπορείτε να δουλέψετε τα κίνητρά σας και να τα βελτιώσετε.

Αυτό το άρθρο αναφέρει 4 τρόπους για να παρακινήσετε τον εαυτό σας να χάσετε βάρος.

  1. Βρείτε το γιατί θέλετε να χάσετε βάρος

Βρείτε τους λόγους που θέλετε να χάσετε βάρος και γράψτε τους. Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε σταθεροί στον στόχο σας και να παρακινήστε από αυτούς. 

Προσπαθήστε να τους βλέπετε καθημερινά και να τους χρησιμοποιήσετε ως υπενθύμιση όταν μπαίνετε στον πειρασμό να χαλάσετε το πλάνο διατροφής σας.  

Οι λόγοι σας θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την πρόληψη του διαβήτη, την ενασχόληση με την οικογένειά σας, την καλύτερη εμφάνισή σας, τη βελτίωση της αυτοπεποίθησής σας ή ένα αγαπημένο σας παντελόνι.

Πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να χάνουν βάρος επειδή ο γιατρός τους το πρότεινε, αλλά η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι είναι πιο επιτυχημένοι εάν το κίνητρο απώλειας βάρους τους προέρχεται από μέσα.

 

  1. Να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες

Πολλές δίαιτες και προϊόντα διατροφής απαιτούν γρήγορη και εύκολη απώλεια βάρους. Ωστόσο, οι περισσότεροι επαγγελματίες συστήνουν να χάνετε μόνο 0,5-1 κιλά την εβδομάδα.

Το να θέτετε μη ρεαλιστικούς στόχους μπορεί να οδηγήσει σε αίσθημα απογοήτευσης και να σας κάνει να σταματήσετε. Αντίθετα, ο καθορισμός επιτεύξιμων στόχων οδηγεί σε αίσθημα ικανοποίησης.

Επίσης, οι άνθρωποι που φθάνουν στους στόχους απώλειας βάρους τους είναι πιο πιθανό να διατηρήσουν την απώλεια βάρους τους μακροπρόθεσμα.

Μια μελέτη που χρησιμοποίησε δεδομένα από διάφορα κέντρα απώλειας βάρους διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που περίμεναν να χάσουν περισσότερο βάρος είχαν περισσότερες πιθανότητες να εγκαταλείψουν το πρόγραμμα.

Στην πραγματικότητα, το να χάσετε το 5-10% του σωματικού βάρους σας μπορεί:

  • Βελτίωση του ελέγχου του σακχάρου στο αίμα
  • Μειώστε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων
  • Χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης
  • Μειώστε τον πόνο στις αρθρώσεις
  • Μειώστε τον κίνδυνο ορισμένων μορφών καρκίνου

 

  1. Επιλέξτε ένα πλάνο που να ταιριάζει στον τρόπο ζωής σας

Βρείτε ένα πλάνο απώλειας βάρους που μπορείτε να διατηρήσετε και αποφύγετε σχέδια που θα σας ήταν αδύνατο να διατηρήσετε μακροπρόθεσμα.

Υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικές δίαιτες, οι περισσότερες βασίζονται στο κόψιμο των θερμίδων.

Η μείωση της πρόσληψης θερμίδων θα οδηγήσει σε απώλεια βάρους, αλλά οι δίαιτες yo-yo, φαίνεται ότι μελλοντικά προκαλούν αύξηση βάρους.

Επομένως, αποφύγετε αυστηρές δίαιτες που αποκλείουν εντελώς ορισμένα τρόφιμα. Η έρευνα έχει διαπιστώσει ότι όσοι έχουν νοοτροπία "όλα ή τίποτα" είναι λιγότερο πιθανό να χάσουν βάρος.

Αντί για αυτό, εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας του δικού σας προσαρμοσμένου πλάνου. Οι ακόλουθες διατροφικές συνήθειες έχουν αποδειχθεί ότι σας βοηθούν να χάσετε βάρος:

  • Μείωση της πρόσληψης θερμίδων
  • Μείωση των μεγεθών των μεριδίων
  • Μείωση συχνότητας σνακ
  • Μείωση των τηγανιτών τροφών και επιδορπίων
  • Προσθήκη περισσότερων φρούτων και λαχανικών

 

  1. Εστιάστε στους στόχους σας

Πολλοί άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος καθορίζουν μόνο τους στόχους των αποτελεσμάτων τους.

Συνήθως, ο στόχος του αποτελέσματος είναι το τελικό σας βάρος.

Ωστόσο, το να εστιάζετε μόνο στους στόχους των αποτελεσμάτων μπορεί να εκτροχιάσει τα κίνητρά σας. Συχνά μπορεί να φαντάζουν απόμακροι και να μην σας ικανοποιεί.  

Αντί για αυτό, οι στόχοι θα πρέπει να περιλαμβάνουν και τη διαδικασία που χρειάζεται για να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Είναι σημαντικό οι στόχοι σας να είναι μετρήσιμοι, δηλαδή:  

  • Συγκεκριμένοι
  • Μετρήσιμοι
  • Επιτεύξιμοι
  • Ρεαλιστικοί
  • Σε συγκεκριμένο χρόνο

Μερικά παραδείγματα τέτοιων στόχων περιλαμβάνουν:

  • Θα περπατάω βιαστικά για 30 λεπτά πέντε ημέρες την επόμενη εβδομάδα.
  • Θα τρώω τέσσερις μερίδες λαχανικών κάθε μέρα αυτήν την εβδομάδα.
  • Θα πίνω μόνο ένα αναψυκτικό αυτή την εβδομάδα.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.