arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 Χυμοί και ποτά που ενισχύουν τον εγκέφαλο


Πολλοί άνθρωποι αναζητούν απλούς τρόπους για να ενισχύσουν την εστίαση, τη μνήμη και την παραγωγικότητά τους.
4 Χυμοί και ποτά που ενισχύουν τον εγκέφαλο

Wellness

4 Χυμοί και ποτά που ενισχύουν τον εγκέφαλο


4 Χυμοί και ποτά που ενισχύουν τον εγκέφαλο

Τα νοοτροπικά είναι μια κατηγορία φυσικών ή συνθετικών ενώσεων που μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργία του εγκεφάλου σας. Ενώ υπάρχουν εκατοντάδες νοοτροπικά συμπληρώματα, πολλά ποτά περιέχουν φυσικές νοοτροπικές ενώσεις.

Επιπλέον, άλλα ποτά διαθέτουν συστατικά, όπως αντιοξειδωτικά ή προβιοτικά, που μπορεί να ενισχήσουν τη λειτουργία του εγκεφάλου σας.

Ακολουθούν 4 χυμοί και ποτά που μπορούν να ενισχύσουν την υγεία του εγκεφάλου σας.

 

  1. Καφές

Ο καφές είναι ίσως το πιο ευρέως καταναλωμένο νοοτροπικό ποτό. Τα περισσότερα από τα οφέλη για τον εγκέφαλο προέρχονται από την καφεΐνη. Παράλληλα περιέχει κι άλλες ενώσεις όπως το αντιοξειδωτικό χλωρογενικό οξύ που μπορεί να επηρεάσει και τον εγκέφαλό σας.

Ο καφές μπορεί επίσης να προστατεύσει από τη νόσο του Αλτσχάιμερ αλλά χρειάζεται περισσότερη έρευνα για αυτό.

Λάβετε υπόψη ότι η καφεΐνη είναι γνωστό ότι είναι ασφαλής σε επίπεδα έως και 400 mg την ημέρα ή περίπου 4 φλιτζάνια καφέ την ημέρα (945 mL).

 

  1. Πράσινο τσάι

Η περιεκτικότητα σε καφεΐνη στο πράσινο τσάι είναι πολύ χαμηλότερη από εκείνη του καφέ. Ωστόσο, διαθέτει επίσης δύο υποσχόμενες νοοτροπικές ενώσεις.

 

  1. Χυμός πορτοκαλιού

Ο χυμός πορτοκαλιού είναι πλούσιος σε βιταμίνη C καθώς 1 φλιτζάνι (240 mL) παρέχει το 93% της ημερήσιας αξίας (DV). Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η βιταμίνη μπορεί να προσφέρει νευροπροστατευτικά οφέλη.

Μια ανασκόπηση 50 μελετών σε ανθρώπους διαπίστωσε ότι εκείνοι με υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης C στο αίμα ή υψηλότερη αυτοαναφερόμενη πρόσληψη βιταμίνης C είχαν καλύτερη προσοχή, μνήμη και βαθμολογίες γλώσσας σε σχέση με εκείνους με χαμηλότερα επίπεδα.

Ωστόσο, τα μειονεκτήματα του ζαχαρούχου χυμού πορτοκαλιού μπορεί να ξεπεράσουν τα οφέλη του. Ο χυμός είναι πολύ υψηλότερος σε θερμίδες από ό, τι ολόκληρα τα φρούτα και μια υψηλή προσθήκη ζάχαρης συνδέεται με καταστάσεις όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Ένας καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε αυτήν τη βιταμίνη είναι απλά να φάτε ένα πορτοκάλι. Τα ολόκληρα φρούτα είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και ζάχαρη, καθώς και υψηλότερα σε φυτικές ίνες.

  1. Κεφίρ

Όπως το kombucha, το κεφίρ είναι ένα ποτό που έχει υποστεί ζύμωση και περιέχει προβιοτικά. Ωστόσο, είναι φτιαγμένο από γάλα που έχει υποστεί ζύμωση και όχι τσάι.

Μπορεί να βοηθήσει τη λειτουργία του εγκεφάλου προωθώντας την ανάπτυξη υγιών βακτηρίων στο έντερο.

Μπορείτε να φτιάξετε το kefir μόνοι σας, αλλά μπορεί να είναι ευκολότερο να αγοράσετε ένα έτοιμο προς κατανάλωση. Εναλλακτικά, επιλέξτε πόσιμο γιαούρτι, το οποίο διαθέτει επίσης προβιοτικά.

 

Συνοπτικά

Η κατανάλωση νοοτροπικών ποτών μπορεί να φαίνεται ως ένας εύκολος τρόπος για την υποστήριξη της υγείας του εγκεφάλου.

Ωστόσο, παρόλο που ορισμένα από αυτά τα ποτά μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της λειτουργίας του εγκεφάλου, δεν υπάρχουν στοιχεία υψηλής ποιότητας που να υποστηρίζουν την κατανάλωση οποιουδήποτε από αυτά τα ποτά για τη βελτίωση της εστίασης, της απόδοσης ή της μνήμης.

Ανεξάρτητα, αυτά τα ποτά προσφέρουν άλλα οφέλη για την υγεία και ίσως αξίζει να προσπαθήσετε να δείτε αν λειτουργούν και για εσάς.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.