arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 σνακ υψηλής πρωτεΐνης που μπορείτε να έχετε παντού μαζί σας


Όταν έχετε έναν πολυάσχολο τρόπο ζωής, τα σνακ μπορεί να είναι χρήσιμα για τις στιγμές που δεν έχετε χρόνο να προετοιμάσετε ένα γεύμα.
4 σνακ υψηλής πρωτεΐνης που μπορείτε να έχετε παντού μαζί σας

Wellness

4 σνακ υψηλής πρωτεΐνης που μπορείτε να έχετε παντού μαζί σας


4 σνακ υψηλής πρωτεΐνης που μπορείτε να έχετε παντού μαζί σας

Ωστόσο, πολλά σνακ που διατίθενται σήμερα είναι πλούσια σε εκλεπτυσμένους υδατάνθρακες και ζάχαρη, κάτι που μπορεί να σας αφήσει μη χορτάτους και με την τάση να ζητάτε περισσότερο φαγητό.  

Το κλειδί είναι να βεβαιωθείτε ότι τα σνακ σας είναι θρεπτικά και περιέχουν πρωτεΐνες.

Η πρωτεΐνη προάγει την πληρότητα επειδή σηματοδοτεί την απελευθέρωση ορμονών που καταστέλλουν την όρεξη, επιβραδύνει την πέψη και σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας.

 

  1. Λαχανικά και dip γιαουρτιού

Τα λαχανικά είναι υπέροχα για σνακ, αλλά δεν έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες από μόνα τους. Μπορείτε να αυξήσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης συνδυάζοντάς τα με dip γιαουρτιού.

Το dip γιαουρτιού γίνεται συνήθως συνδυάζοντας το γιαούρτι με βότανα και αρωματικές ύλες, όπως άνηθο και χυμό λεμονιού. Για περισσότερη πρωτεΐνη, είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε ελληνικό γιαούρτι, το οποίο περιέχει σχεδόν διπλάσια ποσότητα πρωτεΐνης από το κανονικό γιαούρτι.

Για ευκολία, ετοιμάστε dip γιαουρτιού νωρίτερα και μοιραστείτε την σε δοχεία μεγέθους σνακ, ώστε να μπορείτε να την έχετε έτοιμη όταν τη χρειάζεστε.

 

  1. Τόνος

Ο τόνος είναι γεμάτος πρωτεΐνες και αποτελεί ένα πολύ υγιεινό και βολικό σνακ. Ένα φλιτζάνι περιέχει εντυπωσιακά 39 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Επιπλέον, ο τόνος έχει υψηλή περιεκτικότητα σε διάφορα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Β και σελήνιο, και περιέχει σημαντική ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

 

  1. Βρασμένα αυγά

Τα αυγά είναι αναμφισβήτητα υγιεινά καθώς αποτελούνται από σχεδόν κάθε θρεπτική ουσία που χρειάζεται το σώμα σας. Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνες Β και ιχνοστοιχεία.

Εκτός από το ότι είναι θρεπτικά είναι και ευέλικτα. Τα σκληρά βραστά αυγά αποτελούν ένα υπέροχο φορητό σνακ.

Ένα βραστό αυγό αποτελείται από 6 γραμμάρια πρωτεΐνης, η οποία θα σας κρατήσει γεμάτους μέχρι το επόμενο γεύμα σας. Οι ιδιότητες που προωθούν την πληρότητα μπορούν επίσης να μειώσουν τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε αργότερα την ημέρα.

 

  1. Χούφτα αμύγδαλα

Η κατανάλωση χούφτας αμύγδαλα ή άλλου τύπου ξηρών καρπών για ένα σνακ είναι ένας απλός τρόπος για να γεμίσετε πρωτεΐνες.

28 γραμμάρια αμύγδαλου παρέχουν 6 γραμμάρια πρωτεΐνης, εκτός από υψηλές ποσότητες βιταμίνης Ε, ριβοφλαβίνη, ιχνοστοιχεία και υγιεινά λίπη.

Το σνακ με αμύγδαλα τακτικά σχετίζεται με πολλά άλλα οφέλη για την υγεία και μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να ελέγξετε το βάρος σας.

Τα αμύγδαλα έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, επομένως είναι σημαντικό να τηρείτε το συνιστάμενο μέγεθος μερίδας. Μια χούφτα ισοδυναμεί με περίπου 22 αμύγδαλα.

Πηγή: https://www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.