arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 βότανα που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης


Η υψηλή αρτηριακή πίεση, που ονομάζεται επίσης υπέρταση, επηρεάζει μεγάλη μερίδα του πληθυσμού.
4 βότανα που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης

Wellness

4 βότανα που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης


4 βότανα που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης

Είναι ο πιο κοινός παράγοντας κινδύνου που μπορεί να προληφθεί, σχετικά με τις καρδιακές παθήσεις.

Αυτό το άρθρο εξετάζει την επιστημονική έρευνα πίσω από 4 βότανα και μπαχαρικά που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Διαχείριση της υψηλής αρτηριακής πίεσης

Η υψηλή αρτηριακή πίεση ορίζεται όταν συμβαίνει τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα:

  • συστολική αρτηριακή πίεση (ο κορυφαίος αριθμός) άνω των 130 mm Hg
  • διαστολική αρτηριακή πίεση (ο κάτω αριθμός) άνω των 80 mm Hg
  • τόσο οι συστολικές όσο και οι διαστολικές τιμές πάνω από αυτά τα επίπεδα

Πέρα από τα φάρμακα, πολλές αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής μπορούν επίσης να μειώσουν την αρτηριακή σας πίεση και να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων.

Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν δείξει ότι ορισμένα βότανα και μπαχαρικά μπορεί να μειώσουν τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης, οπότε ίσως θελήσετε να προσθέσετε και αυτά στη διατροφή σας.

Φροντίστε να μιλήσετε με τον γιατρό σας πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε από τα παρακάτω βότανα.

Ακολουθούν 4 βότανα που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

 

  1. Βασιλικός

Ο βασιλικός είναι ένα γευστικό βότανο που έρχεται σε διάφορες μορφές. Είναι δημοφιλές στην εναλλακτική ιατρική επειδή είναι πλούσιο σε διάφορες ισχυρές ενώσεις.

Ο γλυκός βασιλικός έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ευγενόλη. Η έρευνα έχει συνδέσει αυτό το φυτικό αντιοξειδωτικό με πολλά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της μειωμένης αρτηριακής πίεσης.

Μελέτες δείχνουν ότι η ευγενόλη μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης ενεργώντας ως φυσικός αποκλειστής διαύλων ασβεστίου

Οι αποκλειστές διαύλων ασβεστίου εμποδίζουν την κίνηση του ασβεστίου στην καρδιά και στα αρτηριακά κύτταρα, επιτρέποντας στα αιμοφόρα αγγεία να χαλαρώσουν.

Ωστόσο, οι επιστήμονες πρέπει να κάνουν περισσότερη έρευνα για να διερευνήσουν εάν ο βασιλικός βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης στους ανθρώπους.

 

  1. Μαϊντανός

Ο μαϊντανός είναι ένα δημοφιλές βότανο στην αμερικανική, ευρωπαϊκή και μεσανατολική κουζίνα. Είναι εγγενές στη Μεσόγειο και έχει ένα εντυπωσιακό θρεπτικό προφίλ.

Ο μαϊντανός περιέχει μια ποικιλία ενώσεων, όπως η βιταμίνη C και τα διατροφικά καροτενοειδή, που μπορεί να μειώσουν την αρτηριακή πίεση.

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι τα καροτενοειδή αντιοξειδωτικά μειώνουν την αρτηριακή πίεση και την LDL (κακή) χοληστερόλη, έναν παράγοντα κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

Ωστόσο, υπάρχει περιορισμένη έρευνα για το μαϊντανό και την αρτηριακή πίεση. Απαιτείται περισσότερη έρευνα σε αυτόν τον τομέα για να κατανοήσουμε καλύτερα τα αποτελέσματά της.

 

  1. Σπόροι σέλινου

Οι σπόροι σέλινου είναι ένα ευέλικτο μπαχαρικό που είναι γεμάτο με διάφορα θρεπτικά συστατικά, όπως σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, ασβέστιο και φυτικές ίνες.

Είναι ενδιαφέρον ότι ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι οι σπόροι σέλινου μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Οι ερευνητές έχουν προτείνει ότι οι ενώσεις στο εκχύλισμα σπόρου σέλινου μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης ενεργώντας ως ένας φυσικός αποκλειστής διαύλων ασβεστίου.

Επιπλέον, ο σπόρος σέλινου είναι μια καλή πηγή διαιτητικών ινών, η οποία έχει συνδεθεί με τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι επιστήμονες πρέπει να πραγματοποιήσουν περισσότερη ανθρώπινη έρευνα σε αυτόν τον τομέα.

 

  1. Σκόρδο

Το σκόρδο είναι πλούσιο σε πολλές ενώσεις που μπορούν να ωφελήσουν την καρδιά σας.

Συγκεκριμένα, το σκόρδο περιέχει ενώσεις θείου, όπως η αλικίνη, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της ροής του αίματος και στη χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων. Συλλογικά, αυτοί οι παράγοντες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Μια ανασκόπηση 12 μελετών σε πάνω από 550 άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση διαπίστωσε ότι η λήψη σκόρδου μείωσε τη συστολική και διαστολική αρτηριακή πίεση κατά μέσο όρο 8,3 mm Hg και 5,5 mm Hg, αντίστοιχα.

Αυτή η μείωση ήταν παρόμοια με τα αποτελέσματα των φαρμάκων για την αρτηριακή πίεση.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.