arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 τρόφιμα που βοηθούν τον θυρεοειδή σας


Αυτά τα 4 τρόφιμα μπορεί να είναι χρήσιμα για τον θυρεοειδή σας.
4 τρόφιμα που βοηθούν τον θυρεοειδή σας

Wellness

4 τρόφιμα που βοηθούν τον θυρεοειδή σας


4 τρόφιμα που βοηθούν τον θυρεοειδή σας

Αλάτι

Ο θυρεοειδής σας χρειάζεται ιώδιο για να λειτουργήσει καλά. Οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν αρκετό από αυτό το στοιχείο από τη διατροφή τους, συνήθως μέσω ψαριών και γαλακτοκομικών προϊόντων. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ιωδιούχο επιτραπέζιο αλάτι στο σπίτι. Μπορείτε να το καταλάβετε κοιτάζοντας την ετικέτα.

Φυλλώδη λαχανικά

Το σπανάκι, το μαρούλι και άλλα παραδείγματα είναι εξαιρετικές πηγές μαγνησίου, ένα μέταλλο  που παίζει τεράστιο ρόλο στις διαδικασίες του σώματός σας. Η κόπωση, οι μυϊκές κράμπες και οι αλλαγές στον καρδιακό παλμό σας θα μπορούσαν να είναι σημάδια ότι δεν παίρνετε αρκετή πόσοτητα.

Ξηροί καρποί

Τα κάσιους, τα αμύγδαλα και οι κολοκυθόσποροι είναι εξαιρετικές πηγές σιδήρου. Τα brazil nuts βοηθούν τον θυρεοειδή σας με δύο τρόπους. Δεν είναι μόνο μια καλή πηγή σιδήρου, αλλά είναι επίσης πλούσια σε σελήνιο, ένα άλλο μέταλλο που υποστηρίζει τον θυρεοειδή σας. Λίγα μόνο κάθε μέρα σας προσφέρουν το σελήνιο που χρειάζεστε.

Θαλασσινά

Τα ψάρια, οι γαρίδες και τα φύκια είναι εξαιρετικές πηγές ιωδίου. Χρειάζεστε ιώδιο για έναν υγιή θυρεοειδή, αλλά αποφύγετε επιλογές με μεγάλες ποσότητες όπως είναι τα φύκια. Αυτό μπορεί να επιδεινώσει την κατάστασή σας.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.