arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Ανακαλύψτε 4 αντιγηραντικά τρόφιμα


Όταν σχεδιάζετε τη διατροφή σας με τροφές που περιέχουν αντιοξειδωτικά, υγιεινά λίπη, νερό και όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, το σώμα σας θα δείξει την εκτίμησή του!
Ανακαλύψτε 4 αντιγηραντικά τρόφιμα

Wellness

Ανακαλύψτε 4 αντιγηραντικά τρόφιμα


Ανακαλύψτε 4 αντιγηραντικά τρόφιμα

Πως; Μέσω το δέρματος, το οποίο είναι και το πρώτο μέρος του σώματός σας που αντιδρά στα εσωτερικά προβλήματα του οργανισμού.

  1. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί (ειδικά τα αμύγδαλα) είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης Ε, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση του ιστού του δέρματος, να διατηρήσει την υγρασία του και να το προστατεύσει από τις ηλιακές ακτίνες UV. Τα καρύδια έχουν και αντιφλεγμονώδη και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που μπορούν να βοηθήσουν:

  • στην ενίσχυση των κυττάρων του δέρματος
  • στην προστασία από βλάβες της ηλιακής ακτινοβολίας (φωτογήρανση)
  • προσφέρουν στο δέρμα λάμψη και ελαστικότητα

Δοκιμάστε να προσθέσετε καρύδια πάνω τις σαλάτες σας, ή να τρώτε μια χούφτα από αυτά σαν σνακ. Μην αφαιρείτε το δέρμα, καθώς οι μελέτες δείχνουν ότι 50% ή περισσότερα από τα αντιοξειδωτικά χάνονται χωρίς το δέρμα.

 

  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα που καταπολεμούν τις φλεγμονές και προάγουν την ομαλή, εύπλαστη επιδερμίδα. Περιέχουν επίσης μια ποικιλία από απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που μπορούν να αποτρέψουν τις αρνητικές επιπτώσεις της γήρανσης, όπως:

  • βιταμίνες Κ, C, Ε και Α
  • Βιταμίνες Β
  • Κάλιο

Η υψηλή περιεκτικότητα τους σε βιταμίνη Α μπορεί να σας βοηθήσει να αποβληθούν τα νεκρά κύτταρα του δέρματος, αφήνοντάς ένα πανέμορφο, λαμπερό δέρμα. Η περιεκτικότητά τους σε καροτενοειδή μπορεί επίσης να βοηθήσει στην παρεμπόδιση των τοξινών και των βλαβών από τις ακτίνες του ήλιου και επίσης να βοηθήσει στην προστασία από τους καρκίνους του δέρματος.

Δοκιμάστε να ρίξετε λίγο αβοκάντο σε μια σαλάτα, λεμόνι, ή απλώς το φάτε με ένα κουτάλι.

 

  1. Γλυκοπατάτες

Το πορτοκαλί χρώμα της γλυκοπατάτας προέρχεται από ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται βήτα-καροτίνη, το οποίο μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Η βιταμίνη Α μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση της ελαστικότητας του δέρματος, στην προώθηση της κυκλοφορίας των κυττάρων και στην απαλή και νεανική εμφάνιση της επιδερμίδας.

Αυτό το νόστιμο λαχανικό ρίζας είναι επίσης μια μεγάλη πηγή βιταμινών C και Ε οι οποίες προστατεύουν το δέρμα σας από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες και την ηλιακή ακτινοβολία.

Δοκιμάστε να προσθέσετε γλυκοπατάτες στο πρωινό σας τοστ ή το σνακ σας.

 

  1. Σπόροι ροδιού

Τα ρόδια έχουν χρησιμοποιηθεί για αιώνες ως θεραπευτικό φρούτο. Πλούσια σε βιταμίνη C και μια ποικιλία ισχυρών αντιοξειδωτικών, τα ρόδια μπορούν να προστατεύσουν το σώμα σας από βλάβες ελεύθερων ριζών και να μειώσουν τα επίπεδα φλεγμονών στον οργανισμό σας.

Αυτά τα υγιεινά φρούτα περιέχουν επίσης μια χημική ένωση που ονομάζεται πουνικαλαγίνη, η οποία μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του κολλαγόνου στο δέρμα, επιβραδύνοντας τα σημάδια της γήρανσης.

Δοκιμάστε να πασπαλίσετε αυτά τα γλυκά μικρά κοσμήματα σε μια σαλάτα με καρύδια και baby σπανάκι για μια αντιγηραντική θεραπεία!

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.