Φούσκωμα στην κοιλιά: 4 τρόφιμα που μπορεί να βοηθήσουν

Φούσκωμα στην κοιλιά: 4 τρόφιμα που μπορεί να βοηθήσουν

  1. Αγγούρια

Τα τραγανά αγγούρια αποτελούνται κυρίως από νερό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην έξοδο του περισσεύματος νατρίου από το σύστημά σας.

  1. Γιαούρτι

Το γιαούρτι μπορεί επίσης να κρατήσει την κοιλιά σας ευτυχισμένη. Το γιαούρτι είναι ευρέως γνωστό για τη θετική του επίδραση στην υγεία του εντέρου. Περιέχοντας προβιοτικά, τα οποία βοηθούν στη ρύθμιση της πέψης και βελτιώνουν τη γενική υγεία του γαστρεντερικού σωλήνα, το γιαούρτι μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή φουσκώματος. Είναι σημαντικό να αναζητήσετε συγκεκριμένα τις λέξεις «ζωντανές, ενεργές καλλιέργειες» στην ετικέτα όταν ψωνίζετε για πλούσια σε προβιοτικά τρόφιμα. Επίσης, επιλέξτε απλές ποικιλίες, καθώς η προστιθέμενη ζάχαρη μπορεί επίσης να συμβάλει στο φούσκωμα.

Το Kefir, ένα ποτό γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση, περιέχει επίσης προβιοτικά, σύμφωνα με ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 2015 στο Frontiers in Microbiology. Συνεπώς κι αυτό μπορεί να βοηθήσει την κοιλία σας.

  1. Σπαράγγια

Τα σπαράγγια έχουν διουρητικές ικανότητες, σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας (NIH). Τα διουρητικά βοηθούν το σώμα σας να ξεπλύνει αλάτι και νερό, σύμφωνα με την κλινική Mayo. Αυτό με τη σειρά του θα μπορούσε να μειώσει το φούσκωμα.

  1. Μπανάνες

Οι μπανάνες βοηθούν στην καταπολέμηση του φουσκώματος και αποθαρρύνουν την κατακράτηση υγρών λόγω της περιεκτικότητάς τους σε κάλιο. Το κάλιο είναι ένα μέταλλο και ηλεκτρολύτης που είναι σημαντικός για τη ρύθμιση των επιπέδων νατρίου στο σώμα. Επομένως, η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε κάλιο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της κατακράτησης νερού. Εκτός από τις μπανάνες, μπορείτε να βρείτε κάλιο σε αποξηραμένα φρούτα, όπως βερίκοκα, δαμάσκηνα και σταφίδες, σύμφωνα με το NIH.

Πηγή: https://www.everydayhealth.com/

 


Leave a Comment

Pleae note, comments must be approved before they are published