arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

4 διατροφικές αλλαγές για καλύτερο δέρμα


Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν τη γήρανση του δέρματος.
4 διατροφικές αλλαγές για καλύτερο δέρμα

Wellness

4 διατροφικές αλλαγές για καλύτερο δέρμα


4 διατροφικές αλλαγές για καλύτερο δέρμα

Εκτός από την έκθεση στον ήλιο, ένας άλλος κύριος ένοχος για τη βλάβη του δέρματος και την πρόωρη γήρανση είναι τα γλυκαντικά προϊόντα, γνωστά και ως AGEs. Αυτό συμβαίνει όταν το λίπος ή οι πρωτεΐνες συνδυάζονται με τη ζάχαρη στην κυκλοφορία του αίματος.  

Ποια είναι τα καλά νέα; Το γεγονός πως η διατροφή μας μπορεί να αποτελέσει ένα δυνατό εργαλείο στην καταπολέμηση της γήρανσης και να βοηθήσει την προστασία του δέρματος.

 

Ανακαλύψτε 4 διατροφικές αλλαγές για υγιέστερο δέρμα

  1. Γλυκοπατάτες

Οι τηγανητές πατάτες μπορεί να είναι νόστιμες, αλλά δεν είναι ακριβώς και η καλύτερη επιλογή όταν πρόκειται για υγιές δέρμα - καθώς τόσο οι τηγανιτές τροφές όσο και το αλάτι μπορούν να είναι επιβλαβείς μακροπρόθεσμα για το σώμα.

Τα τρόφιμα που είναι τηγανισμένα σε λάδι σε υψηλές θερμοκρασίες απελευθερώνουν ελεύθερες ρίζες, οι οποίες μπορούν να επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης και να προκαλέσουν κυτταρική βλάβη στο δέρμα.

Αντί για τις παραδοσιακές τηγανητές πατάτες, επιλέξτε γλυκοπατάτες στο φούρνο που είναι πλούσιες σε αντιγηραντικό χαλκό ο οποίος βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου. Επιπλέον, είναι πολύ νόστιμες!

Το σημαντικό είναι να είστε προσεκτικοί με το αλάτι, καθώς το πολύ αλάτι μπορεί να αφυδατώσει το δέρμα και να το κάνει πιο επιρρεπές στις ρυτίδες.

 

  1. Ελαιόλαδο ή αβοκάντο

Η μαργαρίνη είναι μια επεξεργασμένη αλοιφή που η γεύση της μοιάζει με του βουτύρου, αλλά είναι φτιαγμένη από φυτικά έλαια και υπάρχει στην αγορά ως μια εναλλακτική πιο φιλική για την καρδιά.

Ωστόσο, είναι συχνά υψηλή σε trans-λιπαρά. Μια μελέτη σε αρουραίους διαπίστωσε ότι η αυξημένη πρόσληψη trans-λιπαρών οξέων από τα φυτικά έλαια που χρησιμοποιούνται στη μαργαρίνη μπορεί να κάνει το δέρμα πιο ευάλωτο στην υπεριώδη ακτινοβολία, που μπορεί να βλάψει το κολλαγόνο και την ελαστικότητα.

Για μια υγιή αλλαγή, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το αβοκάντο ή το ελαιόλαδο στη θέση της. Μπορείτε να τα αλείψετε σε ένα σάντουιτς ή να τα χρησιμοποιήσετε σε τοστ ή ψητή πατάτα! Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες καθώς θα αποκομίσετε τα οφέλη από τα αντιγηραντικά αντιοξειδωτικά.

  1. Φρούτα με μέλι και γιαούρτι

Η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης, ιδιαίτερα των προστιθέμενων σακχάρων, μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά προβλημάτων υγείας. Επιπλέον τα γλυκά μπορούν επίσης να επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης του δέρματος καθώς καταστρέφουν το κολλαγόνο.

Όταν λαχταράτε ένα επιδόρπιο μετά το δείπνο, δοκιμάστε να ικανοποιήσετε τη λιγούρα σας με φρέσκα φρούτα και γιαούρτι (κατά προτίμηση ελληνικό, το οποίο είναι υψηλότερο σε πρωτεΐνες) με μέλι.

Αν προσθέσετε βατόμουρα, θα επωφεληθείτε καθώς είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και εμποδίζουν την απώλεια κολλαγόνου.

  1. Ψωμί σίτου

Αν ο στόχος σας είναι το λαμπερό δέρμα, αποκλείστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

Οι ερευνητές έχουν βρει μια πιθανή σχέση ανάμεσα στο επίπεδο του σακχάρου στο αίμα – και των επεξεργασμένων υδατανθράκων.  

Αντί για αυτό, επιλέξτε ψωμιά με σπόρους που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και δεν έχουν πρόσθετα σάκχαρα. Είναι πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία και αποτελούν μια ευχάριστη προσθήκη στο πρωϊνό ή το γεύμα σας!

Πηγή: www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.