arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

3 συμβουλές για να φτιάξετε ένα τέλειο snack


Σύμφωνα με έρευνα του Ιδρύματος Έρευνας Τροφίμων IFIC 2019, πάνω από το 50% των ανθρώπων καταναλώνουν περισσότερο του ενός σνακ καθημερινά.
3 συμβουλές για να φτιάξετε ένα τέλειο snack

Wellness

3 συμβουλές για να φτιάξετε ένα τέλειο snack


3 συμβουλές για να φτιάξετε ένα τέλειο snack

Παρά την χρησιμότητα τους τα σνακ έχουν φήμη ότι έχουν πολλές θερμίδες με φτωχή θρεπτική ικανότητα. Είναι τα σνακ βλαβερά για την υγεία μας;

Η κατανάλωση των σνακ εξαρτάται από το κίνητρο μας και την καθημερινή μας διατροφή. Έχετε μειωμένη ενέργεια μέσα στη μέρα? Πρόκειται να περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι το επόμενο σας γεύμα? Επιθυμείτε να φάτε σνάκ γλυκό ή αλμυρό; Διψάτε; Καταλαβαίνοντας το κίνητρο σας για το σνακ που επιθυμείτε να καταναλώσετε θα σας βοηθήσει να καθορίσετε τη διατροφή σας. Ακολουθούν μερικά tips για να επιλέξετε το σωστό σνακ για εσάς.

 

Φτιάχνοντας το τέλειο snack

Πως θα διαχειριστείτε τα ενδιάμεσα γεύματα; Θα πρέπει να είναι γευστικά και να σας κρατήσουν δυνατούς μέχρι το επόμενο γεύμα. Σύμφωνα με έρευνα οι ίνες και οι πρωτεΐνες αποτελούν 2 σημαντικά συστατικά για να μείνετε δυνατοί και γεμάτοι μέσα στη μέρα. Με μια γενική ματιά το ιδανικό σνακ αποτελείται από ομάδες τροφικών αλυσίδων. Για παράδειγμα συνδυάζοντας μπανάνα με φυστικοβούτυρο και μια χούφτα ξηρούς καρπούς ή κράκερς ολικής άλεσης ή 2 φέτες τυρί με λαχανικά.

Προσχεδιάστε

Μερικές φορές τα πολυάσχολα προγράμματα μας εμποδίζουν να τρώμε ακριβώς στην «κατάλληλη στιγμή» - δηλαδή. Όταν συμβεί αυτό, το να τρώμε ένα μικρό σνακ ενώ παραμένουμε ενυδατωμένοι μπορεί να μας κρατήσει μέχρι τη στιγμή που θα καθίσουμε για το επόμενο γεύμα μας.

Για μερικούς ανθρώπους, μπορεί να είναι χρήσιμο το να προσχεδιάζουν, έχοντας μερικά σνακ εν κινήσει. Παραδείγματα τέτοιων σνακ είναι το χούμους, τα καρότα, το τυρί, το μήλο, το γιαούρτι ή μια μπάρα.  

 

Συντονιστείτε

Άλλες φορές θέλουμε κάτι για τη λιγούρα, όπως κάτι γλυκό ή αλμυρό. Ανεξάρτητα από το τι τρώτε, είναι σημαντικό να είστε προσεκτικοί. Οι έρευνες δείχνουν ότι η διατροφική κατανάλωση μπορεί να συμβάλει στη μείωση της πιθανότητας συναισθηματικής κατανάλωσης ή του φαγητού που γίνεται απλά επειδή υπάρχουν διαθέσιμα τρόφιμα (ακόμη και αν δεν είστε ιδιαίτερα πεινασμένοι).

Πολλοί παράγοντες - χρόνος, προτίμηση, προϋπολογισμός, ευκολία και επίπεδα πείνας - επηρεάζουν τις επιλογές σνακ κάθε μέρα. Η κατανόηση του κινήτρου σας είναι το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση μιας καλύτερης εμπειρίας και πιο σωστής εμπειρίας για snacks.

Πηγή: https://foodinsight.org/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.