arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

3 Εξαιρετικά υγιεινά προβιοτικά τρόφιμα


Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί μικροοργανισμοί που όταν καταναλώνονται, προσφέρουν οφέλη στην υγεία σας.  
3 Εξαιρετικά υγιεινά προβιοτικά τρόφιμα

Wellness

3 Εξαιρετικά υγιεινά προβιοτικά τρόφιμα


3 Εξαιρετικά υγιεινά προβιοτικά τρόφιμα

Τα προβιοτικά - τα οποία είναι συνήθως ευεργετικά βακτήρια - παρέχουν κάθε είδους ισχυρά οφέλη για το σώμα και τον εγκέφαλό σας.

Μπορούν να βελτιώσουν την υγεία του πεπτικού συστήματος, να μειώσουν την κατάθλιψη και να ενισχύσουν την υγεία της καρδιάς.

Ορισμένες ενδείξεις υποδηλώνουν ότι μπορεί να σας δώσουν ακόμη και καλύτερη εμφάνιση.

Η λήψη προβιοτικών από συμπληρώματα είναι δημοφιλής, αλλά μπορείτε επίσης να τα πάρετε από ζυμωμένα τρόφιμα.

Ακολουθεί μια λίστα με 3 προβιοτικά τρόφιμα που είναι εξαιρετικά υγιεινά.

 

  1. Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι μια από τις καλύτερες πηγές προβιοτικών, τα οποία είναι φιλικά βακτήρια που μπορούν να βελτιώσουν την υγεία σας.

Είναι κατασκευασμένο από γάλα που έχει υποστεί ζύμωση από φιλικά βακτήρια, κυρίως βακτήρια γαλακτικού οξέος και bifidobacterial.

Η κατανάλωση γιαουρτιού σχετίζεται με πολλά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της βελτιωμένης υγείας των οστών. Είναι επίσης ευεργετικό για άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση.

Στα παιδιά, το γιαούρτι μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της διάρροιας που προκαλείται από αντιβιοτικά. Μπορεί ακόμη και να ανακουφίσει τα συμπτώματα του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου (IBS).

Επιπλέον, το γιαούρτι μπορεί να είναι κατάλληλο για άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη. Αυτό συμβαίνει επειδή τα βακτήρια μετατρέπουν μέρος της λακτόζης σε γαλακτικό οξύ, γι’ αυτό και το γιαούρτι έχει ξινή γεύση.

Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι δεν περιέχουν όλα τα γιαούρτια ζωντανά προβιοτικά. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα ζωντανά βακτήρια έχουν σκοτωθεί κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας.

Επίσης, φροντίστε να διαβάζετε πάντα την ετικέτα στο γιαούρτι προτού την αγοράσετε. Ακόμα κι αν έχει την ένδειξη χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή χωρίς λιπαρά, ενδέχεται να εξακολουθεί να είναι φορτωμένο με υψηλές ποσότητες πρόσθετης ζάχαρης.

 

  1. Κεφίρ

Το κεφίρ είναι ένα ποτό γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση. Γίνεται με την προσθήκη σπόρων κεφίρ στο αγελαδινό ή κατσικίσιο γάλα.

Οι κόκκοι κεφίρ δεν είναι δημητριακά, αλλά μάλλον καλλιέργειες βακτηρίων γαλακτικού οξέος και μαγιάς που μοιάζουν λίγο με το κουνουπίδι.

Η λέξη κεφίρ φέρεται να προέρχεται από την τουρκική λέξη keyif, που σημαίνει «νιώθω καλά» μετά το φαγητό.

Πράγματι, το κεφίρ έχει συνδεθεί με διάφορα οφέλη για την υγεία.

Μπορεί να βελτιώσει την υγεία των οστών, να βοηθήσει με ορισμένα πεπτικά προβλήματα και να προστατεύσει από λοιμώξεις.

Ενώ το γιαούρτι είναι πιθανώς το πιο γνωστό προβιοτικό φαγητό στη δυτική διατροφή, το κεφίρ είναι στην πραγματικότητα μια καλύτερη πηγή. Το κεφίρ περιέχει πολλά κύρια στελέχη φιλικών βακτηρίων και ζύμης, καθιστώντας το ένα διαφορετικό και ισχυρό προβιοτικό.

Όπως το γιαούρτι, το κεφίρ είναι γενικά καλό και για άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.

 

  1. Μερικοί τύποι τυριών

Αν και οι περισσότεροι τύποι τυριών έχουν υποστεί ζύμωση, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα περιέχουν προβιοτικά.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να αναζητήσετε ζωντανές και ενεργές καλλιέργειες στις ετικέτες των τροφίμων.

Τα καλά βακτήρια επιβιώνουν από τη διαδικασία γήρανσης σε ορισμένα τυριά, όπως είναι η γκούντα, η μοτσαρέλα, το τσένταρ και το τυρί cottage.

Το τυρί είναι εξαιρετικά θρεπτικό και πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών. Είναι επίσης πλούσιο σε σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα, όπως ασβέστιο, βιταμίνη Β12, φώσφορο και σελήνιο.

Η μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων όπως το τυρί μπορεί ακόμη και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και οστεοπόρωσης.

 

Συμπερασματικά

Τα προβιοτικά τρόφιμα είναι απίστευτα υγιεινά

Υπάρχουν πολλά πολύ υγιεινά προβιοτικά τρόφιμα που μπορείτε να φάτε.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.