arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

10 Νόστιμα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας


Αυτά τα υγιεινά τρόφιμα είναι μια συνταγή για ευτυχία. 
10 Νόστιμα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας

Wellness

10 Νόστιμα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας


10 Νόστιμα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας

Σολομός

Σκεφτείτε το φιλέτο σολομού ως τροφή για τον εγκέφαλο. Η κρίσιμη ένωση docosahexaenoic acid (DHA) που βρίσκεται στον σολομό βοηθά στη διατήρηση του κεντρικού νευρικού συστήματος, για να μην αναφέρουμε τα ευεργετικά αποτελέσματα που έχει αυτό το ψάρι στην καρδιά και το μεταβολισμό σας.

Cottage cheese

Μην υποτιμάτε το τυρί cottage. Παρέχει μεγάλη ποσότητα τόνους και τρυπτοφάνης, ένα απαραίτητο αμινοξύ που συνδέεται με τη βελτίωση της διάθεσης και της γνώσης σε πολλές ερευνητικές μελέτες.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι εξαιρετικό για την περιεκτικότητα σε νιτρικά άλατα, τα οποία μπορούν να μειώσουν τη χοληστερόλη και τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Τα νιτρικά μπορεί επίσης να βοηθήσουν στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης, οπότε ίσως προσπαθήστε να καταναλώσετε ένα κουτάκι όπως ο Popeye πριν από την άσκησή σας.

Σμέουρα

Απολαύστε αυτό το γλυκό σνακ χωρίς ενοχές. Ένα φλιτζάνι έχει 8 γραμμάρια ινών - το ένα τρίτο όσων χρειάζεστε σε μια μέρα - και μόνο 5 γραμμάρια ζάχαρης. Ξέρουμε τι έχουμε για το επιδόρπιο απόψε.

Πλιγούρι βρώμης

Το γνωρίζετε ως το απόλυτο υγιεινό πρωινό, αλλά οι διαλυτές ίνες που βρίσκονται στο πλιγούρι βρώμης θα σας κρατήσουν πιο γεμάτους, για περισσότερο. Επιπλέον, οι βιταμίνες Β στη βρώμη βοηθούν επίσης το σώμα σας να παράγει ενέργεια από όλα τα τρόφιμα που καταναλώνετε.

Σπαράγγια

Νιώθετε φούσκωμα; Δοκιμάστε να φτιάξετε μερικά σπαράγγια για δείπνο. Αυτά τα «δόρατα» περιέχουν πρεβιοτικά καλα για το έντερο και το αμινοξύ ασπαραγίνη, το οποίο είναι γνωστό για τα διουρητικά του αποτελέσματα.

Σύκα

Τα σύκα είναι ένα ακόμη φαγητό που μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκουραστείτε λόγω της περιεκτικότητάς τους σε κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο. Αυτά τα μέταλλα βοηθούν στη ροή του αίματος και στη συστολή των μυών ενώ ταυτόχρονα είναι σημαντικά για τον ύπνο.

Αυγά

Τα γνωρίζετε ως μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, αλλά τα αυγά παρέχουν επίσης χολίνη - ένα βασικό θρεπτικό συστατικό που εμπλέκεται στη μνήμη, τη διάθεση και τον έλεγχο των μυών - και τη βιταμίνη Β12, η ​​οποία βοηθά στη νευρολογική λειτουργία.

Καρπούζι

Συχνά, βρισκόμαστε στη μέση μιας ενεργειακής πτώσης χάρη στην αφυδάτωση, η οποία είναι ένας ύπουλος εχθρός που προκαλεί υπνηλία. Μια επιπλέον μερίδα φρούτων H20 όπως είναι το καρπούζι μπορεί να σας βοηθήσει να τροφοδοτήσετε το απόγευμά σας.

Πορτοκάλια

Εδώ είναι ένα άλλο φαγητό γεμάτο νερό που μπορεί να σας βοηθήσει να ενυδατωθείτε αποτελεσματικά, ειδικά επειδή τα εσπεριδοειδή περιέχουν ηλεκτρολύτες (όπως κάλιο!).

Πηγή: https://www.womenshealthmag.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.