arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

10 από τα καλύτερα superfoods για απώλεια βάρους


Το "Superfoods" είναι μια λέξη που χρησιμοποιείται συχνά για προϊόντα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που παρέχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία.
10 από τα καλύτερα superfoods για απώλεια βάρους

Wellness

10 από τα καλύτερα superfoods για απώλεια βάρους


10 από τα καλύτερα superfoods για απώλεια βάρους

Εκτός από την ενίσχυση της συνολικής υγείας, πολλά superfoods περιέχουν συγκεκριμένες ενώσεις, αντιοξειδωτικά και μικροθρεπτικά συστατικά που μπορεί να ενισχύσουν την απώλεια βάρους.

Εδώ είναι 10 από τα καλύτερα superfoods για απώλεια βάρους. Όλα τα προϊόντα της λίστας υποστηρίζονται από την επιστήμη.

  1. Kale

Το kale είναι ένα φυλλώδες πράσινο λαχανικό που είναι γνωστό για τις ιδιότητες που ενισχύουν την υγεία.

Είναι μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και αρκετών βασικών θρεπτικών συστατικών, όπως το μαγγάνιο, οι βιταμίνες C και η βιταμίνη Κ.

Το kale έχει επίσης χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και υψηλή σε φυτικές ίνες, μια ένωση που κινείται αργά μέσω του πεπτικού σωλήνα και σας βοηθά να διατηρήσετε την αίσθηση πληρότητας για περισσότερο, γεγονός που μπορεί να υποστηρίξει την απώλεια βάρους.

Δοκιμάστε να το προσθέσετε στις αγαπημένες σας σαλάτες, να σοτάρετε με σκόρδο για ένα εύκολο και γρήγορο πιάτο ή το προσθέσετε στα ζυμαρικά σας.

  1. Μούρα

Τα μούρα όπως οι φράουλες, τα βατόμουρα και τα σμέουρα είναι δροσερά, γευστικά και εξαιρετικά θρεπτικά.

Για παράδειγμα, τα βακκίνια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βιταμίνες C και K.

Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ικανοποίηση της λιγούρας για κάτι γλυκό, παρέχοντας παράλληλα λιγότερες θερμίδες από πολλά άλλα σνακ ή επιδόρπια με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

  1. Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα superfood με θρεπτικά συστατικά και μια εξαιρετική προσθήκη σε μια υγιεινή διατροφή με στόχο την απώλειας βάρους.

Συγκεκριμένα, το μπρόκολο είναι μια εξαιρετική πηγή ινών και μικροθρεπτικών συστατικών, όπως η βιταμίνη C, το φυλλικό οξύ, το κάλιο και το μαγγάνιο.

Πολλές μελέτες δείχνουν επίσης ότι η αύξηση της πρόσληψης σταυρανθών λαχανικών, συμπεριλαμβανομένου του μπρόκολου, θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη της αύξησης του βάρους με την πάροδο του χρόνου.

  1. Σπόροι Chia

Οι σπόροι chia είναι γεμάτοι με σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ασβέστιο, μαγνήσιο και μαγγάνιο.

Είναι επίσης γεμάτοι με διαλυτές ίνες, που είναι ένας τύπος ινών που απορροφά νερό και σχηματίζει ένα πήκτωμα στην πεπτική οδό.

Η έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση διαλυτών ινών μπορεί να συνδέεται με αυξημένη απώλεια βάρους και απώλεια σωματικού λίπους.

Οι σπόροι Chia έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της πείνας και στη ρύθμιση της όρεξής σας.

  1. Αυγά

Τα αυγά είναι ευπροσάρμοστα, νόστιμα και παρασκευάζονται απλά. Είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί είναι ένα από τα καλύτερα superfoods για απώλεια βάρους.

Στην πραγματικότητα, τα αυγά συσκευάζονται με μια ποικιλία βασικών βιταμινών και μετάλλων σε κάθε μερίδα, όπως σελήνιο, βιταμίνη Β12, ριβοφλαβίνη και φώσφορο.

Επιπλέον, τα αυγά σας γεμίζουν με πρωτεΐνες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του αισθήματος πληρότητας. Αυτό με τη σειρά του βοηθάει στην απώλεια βάρους.

  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι δημοφιλή για τη μοναδική τους γεύση και υφή, καθώς και για το εντυπωσιακό τους θρεπτικό προφίλ.

Συγκεκριμένα, τα αβοκάντο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, φυλλικό οξύ και βιταμίνες C και K.

Αν και τα αβοκάντο θεωρούνται τροφή που είναι πυκνή σε θερμίδες, είναι γεμάτα με φυτικές ίνες και ακόρεστα λιπαρά, τα οποία μπορούν να σας κρατήσουν γεμάτους μεταξύ των γευμάτων και να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

Τα αβοκάντο μπορούν να φέρουν μια κρεμώδη υφή και πλούσια γεύση σε τοστ, σαλάτες, σούπες ή ομελέτα. Αποτελούν επίσης μια εξαιρετική προσθήκη σε σάλτσες και ντιπ όπως γουακαμόλε, χούμους και σάλτσα.

  1. Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι ένα ζωντανό, νόστιμο και θρεπτικό superfood.

Είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά, μαζί με βιταμίνες A και C, μαγγάνιο και βιταμίνες Β.

Επιπλέον, οι γλυκοπατάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να επιβραδύνουν την εκκένωση του στομάχου για να αυξήσουν τόσο την απώλεια βάρους όσο και την απώλεια λίπους.

  1. Ρεβίθια

Τα ρεβίθια, είναι ένας τύπος οσπρίου που σχετίζεται στενά με άλλους τύπους φασολιών, όπως kidney beans, μαύρα φασόλια και φασόλια pinto.

Κάθε μερίδα ρεβίθια έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μαγγάνιο, φολικό οξύ, φώσφορο και χαλκό.

Τα ρεβίθια έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, που μπορούν να επιβραδύνουν την πέψη, να ρυθμίσουν την όρεξή σας και να ενισχύσουν την απώλεια βάρους.

  1. Μήλα

Τα μήλα δεν είναι μόνο ένα από τα πιο δημοφιλή φρούτα στον πλανήτη αλλά και ένα από τα πιο θρεπτικά.

Τα μήλα είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά, καθώς και βασικά μικροθρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C και το κάλιο.

Μελέτες έχουν δείξει ότι το να συμπεριλαμβάνετε τα μήλα σε μια υγιεινή διατροφή μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους και να βελτιώσει τη γενική υγεία σας.

Μπορείτε να απολαύσετε τα μήλα στην ολόκληρη, ακατέργαστη μορφή τους για ένα υγιεινό, πλούσιο σε φυτικές ίνες σνακ. Είναι επίσης νόστιμα κομμένα σε φέτες και σε συνδυασμό με φυστικοβούτυρο, τυρί κρέμας ή γιαούρτι.

  1. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι ένα δημοφιλές φυλλώδες πράσινο λαχανικό.

Έχει χαμηλές θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βιταμίνες C και A και σίδηρο.

Επιπλέον, το σπανάκι περιέχει θυλακοειδή, τα οποία είναι ένας τύπος φυτικής ένωσης που μπορεί να καθυστερήσει την πέψη του λίπους και να μειώσει την πείνα και την όρεξη.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.