arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

10 Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος


Τα τρόφιμα που τρώτε μπορούν να έχουν σημαντική επίδραση στο βάρος σας.
10 Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος

Wellness

10 Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος


10 Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος

Μερικά τρόφιμα, όπως το γιαούρτι με πλήρη λιπαρά, το λάδι καρύδας και τα αυγά, βοηθούν στην απώλεια βάρους.

Αλλά άλλα τρόφιμα, μπορούν να σας κάνουν να κερδίσετε βάρος.

Ακολουθούν 10 τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος.

  1. Τηγανιτές πατάτες και πατατάκια

Οι ολόκληρες πατάτες είναι υγιεινές και χορταστικές, αλλά οι τηγανιτές πατάτες και τα πατατάκια δεν είναι. Έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και είναι εύκολο να κάνετε υπερκατανάλωση.

Επιπλέον, οι ψημένες, ψητές ή τηγανητές πατάτες μπορεί να περιέχουν καρκινογόνες ουσίες που ονομάζονται ακρυλαμίδια. Επομένως, είναι καλύτερο να τρώτε απλές, βραστές πατάτες.

  1. Ζαχαρούχα ποτά

Τα ζαχαρούχα ποτά, όπως τα αναψυκτικά, είναι ένα από τα πιο ανθυγιεινά τρόφιμα στον πλανήτη.

Συνδέονται στενά με την αύξηση βάρους και μπορεί να έχουν καταστροφικές επιπτώσεις στην υγεία όταν καταναλώνονται σε μεγάλη ποσότητα.

Παρόλο που τα ζαχαρούχα ποτά περιέχουν πολλές θερμίδες, ο εγκέφαλός σας δεν τις καταγράφει σαν στερεά τρόφιμα.

Οι θερμίδες των ζαχαρούχων ποτών δεν σας γεμίζουν ώστε να μη τρώτε λιγότερα μετά. Αντί για αυτό, προστίθενται απλά στην κατανάλωσή σας.

Εάν έχετε θέσει ως στόχο την απώλεια βάρους, σκεφτείτε να εγκαταλείψετε εντελώς τα ζαχαρούχα ποτά.

  1. Λευκό ψωμί

Το άσπρο ψωμί είναι εξαιρετικά εκλεπτυσμένο και συχνά περιέχει πολλή προστιθέμενη ζάχαρη.

Έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές υγιεινές εναλλακτικές λύσεις στο συμβατικό ψωμί σιταριού.

Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι όλα τα ψωμιά σίτου περιέχουν γλουτένη.

  1. Ζαχαρωτά

Τα ζαχαρωτά είναι εξαιρετικά ανθυγιεινά. Περιέχουν πολλή πρόσθετη ζάχαρη, πρόσθετα έλαια και εξευγενισμένο αλεύρι σε μια μικρή συσκευασία.

Οι καραμέλες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και χαμηλή σε θρεπτικά συστατικά. Μια μπάρα καραμέλας μέσου μεγέθους που καλύπτεται από σοκολάτα μπορεί να περιέχει περίπου 200-300 θερμίδες και οι πολύ μεγάλες μπάρες μπορεί να περιέχουν ακόμη περισσότερες.

Αν λαχταράτε ένα σνακ, φάτε ένα κομμάτι φρούτων ή μια χούφτα ξηρούς καρπούς.

  1. Οι περισσότεροι χυμοί φρούτων

Οι περισσότεροι χυμοί φρούτων που θα βρείτε στο σούπερ μάρκετ έχουν πολύ λίγα κοινά με τα ολόκληρα φρούτα.

Οι χυμοί φρούτων είναι πολύ επεξεργασμένοι και γεμάτοι ζάχαρη.

Στην πραγματικότητα, μπορούν να περιέχουν την ίδια ποσότητα ζάχαρης και θερμίδων με τα αναψυκτικά, αν όχι περισσότερη.

Επίσης, ο χυμός φρούτων συνήθως δεν έχει ίνες και δεν απαιτεί μάσημα.

Αυτό σημαίνει ότι ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού δεν θα έχει τα ίδια αποτελέσματα στην πληρότητα με ένα πορτοκάλι. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

  1. Αρτοσκευάσματα, μπισκότα και κέικ

Τα αρτοσκευάσματα, τα μπισκότα και τα κέικ συσκευάζονται με ανθυγιεινά συστατικά όπως προσθήκη ζάχαρης και εκλεπτυσμένου αλευριού.

Μπορούν επίσης να περιέχουν τεχνητά trans λιπαρά, τα οποία είναι πολύ επιβλαβή και συνδέονται με πολλές ασθένειες.

Τα γλυκά, τα μπισκότα και τα κέικ δεν είναι πολύ χορταστικά και πιθανότατα θα πεινάσετε πολύ γρήγορα.

Αν λαχταράτε κάτι γλυκό, αναζητήστε ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας.

  1. Παγωτό

Το παγωτό είναι απίστευτα νόστιμο, αλλά πολύ ανθυγιεινό. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και οι περισσότεροι τύποι είναι γεμάτοι με ζάχαρη.

Μια μικρή μερίδα παγωτού είναι ωραία κάθε τόσο, αλλά το πρόβλημα είναι όταν το καταναλώνετε σε τεράστιες ποσότητες και σε μικρό χρονικό διάστημα.

Επίσης, σερβίρετε μια μικρή μερίδα και βάλτε το παγωτό μακριά ώστε να μην καταλήξετε να φάτε περισσότερο.

  1. Πίτσα

Η πίτσα είναι ένα πολύ δημοφιλές fast food. Ωστόσο, οι εμπορικές πίτσες τυχαίνει επίσης να είναι πολύ ανθυγιεινές.

Έχουν εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και συχνά περιέχουν ανθυγιεινά συστατικά όπως αλεύρι και μεταποιημένο κρέας.

Αν θέλετε να απολαύσετε μια πίτσα, δοκιμάστε να φτιάξετε μια στο σπίτι χρησιμοποιώντας πιο υγιεινά συστατικά. Η σπιτική σάλτσα πίτσας είναι επίσης πιο υγιεινή, καθώς οι ποικιλίες σούπερ μάρκετ μπορούν να περιέχουν πολύ ζάχαρη.

Μια άλλη επιλογή είναι να αναζητήσετε ένα μέρος που να κάνει πιο υγιεινές πίτσες.

  1. Καφές με θερμίδες

Ο καφές περιέχει πολλές βιολογικά δραστικές ουσίες, κυρίως καφεΐνη.

Αυτές οι χημικές ουσίες μπορούν να ενισχύσουν το μεταβολισμό σας και να αυξήσουν την καύση λίπους, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Ωστόσο, οι αρνητικές επιπτώσεις της προσθήκης ανθυγιεινών συστατικών όπως η τεχνητή κρέμα και η ζάχαρη υπερτερούν αυτών των θετικών αποτελεσμάτων.

Τα ποτά καφέ με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες δεν είναι στην πραγματικότητα καλύτερα από τα αναψυκτικά. Είναι γεμάτα με άδειες θερμίδες που μπορούν να ισούται με ένα ολόκληρο γεύμα.

Εάν σας αρέσει ο καφές, είναι καλύτερο να προτιμήσετε τον απλό, μαύρο καφέ όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Η προσθήκη λίγης κρέμας ή γάλακτος είναι επίσης καλή. Απλώς αποφύγετε την προσθήκη ζάχαρης, την κρέμας με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και άλλα ανθυγιεινά συστατικά.

  1. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη

Η προσθήκη ζάχαρης είναι ίσως το χειρότερο πράγμα στη σύγχρονη διατροφή. Η υπερβολική ποσότητα έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο σοβαρές ασθένειες στον κόσμο σήμερα.

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη παρέχουν συνήθως τόνους κενών θερμίδων αλλά δε σας χορταίνουν.

Θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν επιλέγετε τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά ή χωρίς λιπαρά, καθώς οι κατασκευαστές προσθέτουν συχνά πολλή ζάχαρη για να αντισταθμίσουν τη γεύση που χάνεται όταν αφαιρείται το λίπος.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.