arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

10 τρόφιμα κατά της γήρανσης για την καλύτερη υποστήριξη του σώματος μετά τα 40


Το όμορφο, λαμπερό δέρμα ξεκινά από το πώς τρώμε, αλλά αυτά τα αντιγηραντικά τρόφιμα μπορούν επίσης να βοηθήσουν ακόμα περισσότερο.
10 τρόφιμα κατά της γήρανσης για την καλύτερη υποστήριξη του σώματος μετά τα 40

Wellness

10 τρόφιμα κατά της γήρανσης για την καλύτερη υποστήριξη του σώματος μετά τα 40


10 τρόφιμα κατά της γήρανσης για την καλύτερη υποστήριξη του σώματος μετά τα 40

Όταν γεμίζουμε τη διατροφή μας με τρόφιμα με αντιοξειδωτικά, υγιεινά λίπη, νερό και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, το σώμα μας θα δείξει την εκτίμησή του μέσω του μεγαλύτερου οργάνου του: του δέρματός μας. Σε τελική ανάλυση, το δέρμα είναι συχνά το πρώτο μέρος του σώματός μας που παρουσιάζει εσωτερικά προβλήματα.

Οι ερευνητές έχουν ακόμη καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι ο ασφαλέστερος και υγιέστερος τρόπος για την καταπολέμηση της θαμπής επιδερμίδας και των λεπτών γραμμών. Είστε έτοιμοι να λάμψετε; Εδώ είναι 10 από τις καλύτερες αντιγηραντικές τροφές για να θρέψετε το σώμα σας για μια λάμψη που προέρχεται από μέσα σας.

  1. Νεροκάρδαμο

Τα οφέλη που προσφέρει το νεροκάρδαμο στην υγεία δεν απογοητεύουν! Αυτό το θρεπτικό πυκνό ενυδατικό φυλλώδες πράσινο είναι μια μεγάλη πηγή για:

  • ασβέστιο
  • κάλιο
  • μαγγάνιο
  • φώσφορο
  • βιταμίνες Α, C, K, B-1, και B-2

Το νεροκάρδαμο λειτουργεί ως εσωτερικό αντισηπτικό του δέρματος και αυξάνει την κυκλοφορία και την παράδοση μεταλλικών στοιχείων σε όλα τα κύτταρα του σώματος, με αποτέλεσμα την ενισχυμένη οξυγόνωση του δέρματος. Συσκευασμένα με βιταμίνες Α και C, τα αντιοξειδωτικά στο νεροκάρδαμο μπορούν να εξουδετερώσουν τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες, βοηθώντας να διατηρηθούν οι λεπτές γραμμές και οι ρυτίδες μακριά.

  1. Κόκκινη πιπεριά

Οι κόκκινες πιπεριές είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά που κυριαρχούν όταν πρόκειται για την αντιγήρανση. Εκτός από την υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C - η οποία είναι καλή για την παραγωγή κολλαγόνου - οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται καροτενοειδή.

Τα καροτενοειδή είναι φυτικές χρωστικές που ευθύνονται για το έντονο κόκκινο, κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα που βλέπετε σε πολλά φρούτα και λαχανικά. Έχουν μια ποικιλία αντιφλεγμονωδών ιδιοτήτων και μπορεί να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από βλάβες από τον ήλιο, ρύπανση και περιβαλλοντικές τοξίνες.

  1. Παπάγια

Αυτή η υπέροχη υπερτροφή είναι πλούσια σε ποικιλία αντιοξειδωτικών, βιταμινών και μετάλλων που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ελαστικότητας του δέρματος και να ελαχιστοποιήσουν την εμφάνιση λεπτών γραμμών και ρυτίδων. Αυτά περιλαμβάνουν:

  • βιταμίνες Α, C, K και E
  • ασβέστιο
  • κάλιο
  • μαγνήσιο
  • φώσφορο
  • Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Το ευρύ φάσμα αντιοξειδωτικών στην παπάγια βοηθά στην καταπολέμηση της βλάβης των ελεύθερων ριζών και μπορεί να καθυστερήσει τα σημάδια γήρανσης. Η παπάγια περιέχει επίσης ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη, το οποίο παρέχει επιπλέον αντιγηραντικά οφέλη λειτουργώντας ως ένας από τους καλύτερους αντιφλεγμονώδεις παράγοντες της φύσης. Βρίσκεται επίσης σε πολλά προϊόντα απολέπισης.

  1. Μύρτιλλα

Τα βατόμουρα είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και C, καθώς και ένα αντιοξειδωτικό που αψηφά την ηλικία που ονομάζεται ανθοκυανίνη. Αυτό είναι που δίνει στα βατόμουρα το βαθύ, όμορφο μπλε χρώμα τους.

Αυτά τα ισχυρά αντιοξειδωτικά μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από βλάβες που οφείλονται στον ήλιο, το στρες και τη ρύπανση, μετριάζοντας τη φλεγμονώδη αντίδραση και αποτρέποντας την απώλεια κολλαγόνου.

  1. Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι μια αντιφλεγμονώδης, αντιγηραντική δύναμη γεμάτη με:

  • βιταμίνες C και K
  • ποικιλία αντιοξειδωτικών
  • ίνες
  • φυλλικό οξύ
  • λουτεΐνη
  • ασβέστιο

Το σώμα σας χρειάζεται βιταμίνη C για την παραγωγή κολλαγόνου, της κύριας πρωτεΐνης στο δέρμα που του δίνει δύναμη και ελαστικότητα.

  1. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι εξαιρετικά ενυδατικό και γεμάτο με αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην οξυγόνωση και την αναπλήρωση ολόκληρου του σώματος. Είναι επίσης πλούσιο σε:

  • βιταμίνες Α, C, E, και Κ
  • μαγνήσιο
  • φυτικός αιμικός σίδηρος
  • λουτεΐνη

Αυτό το ευέλικτο φυλλώδες πράσινο με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου για να διατηρήσει το δέρμα σφριγηλό και λείο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Η βιταμίνη Α που παρέχει μπορεί να προάγει δυνατά, λαμπερά μαλλιά, ενώ η βιταμίνη Κ έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη μείωση της φλεγμονής στα κύτταρα.

  1. Ξηροί καρποί

Πολλοί ξηροί καρποί (ειδικά τα αμύγδαλα) είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης Ε, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην επιδιόρθωση του ιστού του δέρματος, στη διατήρηση της υγρασίας του δέρματος και στην προστασία του δέρματος από τις βλαβερές ακτίνες UV. Οι ξηροί καρποί περιέχουν ακόμη και αντιφλεγμονώδη ω-3 λιπαρά οξέα που μπορεί να βοηθήσουν:

  • ενισχύει τις κυτταρικές μεμβράνες του δέρματος
  • Προστασία από βλάβες από τον ήλιο
  • χαρίζει στο δέρμα μια όμορφη λάμψη διατηρώντας το φυσικό του φράγμα λιπαρότητας
  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα που καταπολεμούν τη φλεγμονή και προάγουν το λείο, ελαστικό δέρμα. Περιέχουν επίσης μια ποικιλία βασικών θρεπτικών συστατικών που μπορεί να αποτρέψουν τις αρνητικές επιπτώσεις της γήρανσης, όπως:

  • βιταμίνες Κ, C, Ε, και Α
  • Βιταμίνες του συμπλέγματος Β
  • κάλιο

Η υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α στο αβοκάντο μπορεί να μας βοηθήσει να αποβάλλουμε τα νεκρά κύτταρα του δέρματος, αφήνοντάς μας με υπέροχο, λαμπερό δέρμα. Η περιεκτικότητά τους σε καροτενοειδή μπορεί επίσης να βοηθήσει στον αποκλεισμό των τοξινών και των βλαβών από τις ακτίνες του ήλιου και επίσης να βοηθήσει στην προστασία από καρκίνους του δέρματος.

  1. Γλυκοπατάτες

Το πορτοκαλί χρώμα της γλυκοπατάτας προέρχεται από ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται βήτα-καροτίνη και μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Η βιταμίνη Α μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση της ελαστικότητας του δέρματος, να προωθήσει τον κύκλο του κυττάρου του δέρματος και τελικά να συμβάλει στο απαλό, νεανικό δέρμα.

Αυτό το λαχταριστό λαχανικό ρίζας είναι επίσης μια μεγάλη πηγή βιταμινών C και E - και οι δύο μπορεί να προστατεύσουν το δέρμα μας από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες και να διατηρήσουν την επιδερμίδα μας λαμπερή.

  1. Σπόροι ροδιού

Τα ρόδια έχουν χρησιμοποιηθεί για αιώνες ως θεραπευτικό φαρμακευτικό φρούτο. Με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και ποικιλία ισχυρών αντιοξειδωτικών, τα ρόδια μπορεί να προστατεύσουν το σώμα μας από βλάβες των ελεύθερων ριζών και να μειώσουν τα επίπεδα φλεγμονής στο σύστημά μας.

Αυτά τα υγιεινά φρούτα περιέχουν επίσης μια ένωση που ονομάζεται punicalagins, η οποία μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του κολλαγόνου στο δέρμα, επιβραδύνοντας τα σημάδια γήρανσης.

Γεμίστε το σώμα σας με ισχυρά θρεπτικά συστατικά

Θρέφοντας τον εαυτό μας με αυτά τα αντιγηραντικά τρόφιμα, μπορούμε να αποκτήσουμε καύσιμα για να δείχνουμε και να αισθανόμαστε καλύτερα.

Αν ψάχνετε για ακόμα περισσότερα νόστιμα φυτικά φαγητά για να δοκιμάσετε, επιλέξτε φρούτα και λαχανικά βαθιά σε χρώμα. Οι πλούσιες αποχρώσεις είναι συνήθως ένα σημάδι ισχυρότερων ριζοσπαστικών ικανοτήτων για να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές και ζωντανό. Όσο περισσότερα χρώματα μπορείτε να χωρέσετε στο πιάτο σας, τόσο το καλύτερο.

Ήρθε η ώρα να επιβραδύνετε τα σημάδια γήρανσης και να λάμψετε πραγματικά από μέσα!

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.