arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Vegan πιάτα

Κρέπες 3 υλικών με chia και κινόα


Γεμάτες πρωτεΐνη, αυτές οι εύκολες κρέπες με σπόρους chia και κινόα αποτελούν μια τέλεια βάση για όλα σου τα αγαπημένα toppings.
Κρέπες 3 υλικών με chia και κινόα

Vegan πιάτα

Κρέπες 3 υλικών με chia και κινόα


Κρέπες 3 υλικών με chia και κινόα

Καθώς μπορεί να σπάσουν λίγο όταν προσπαθήσετε να τις κάνετε ρολά, είναι προτιμότερο να τις φάτε ανοιχτές.

Δοκιμάστε να τις σερβίρετε με πουρέ αβοκάντο, ντοματίνια, χούμους, πράσινο πιπέρι, ψητά λαχανικά, ανθό αλατιού, ψητά ρεβύθια και πολλά άλλα. Για μια πιο γλυκιά εκδοχή, γαρνίρετέ τις με αμυγδαλοβούτυρο, κομματάκια μπανάνας, μούρα και γλυκό από σπόρους chia. Τρώγονται επίσης φανταστικά ψημένες σε τοστιέρα ή στον φούρνο σε χαμηλή θερμοκρασία.

Υλικά:

 

Μέθοδος:

Ξεπλύνετε και στραγγίστε τη quinoa με ένα κόσκινο μεταφέρετέ την σε μια μεσαία κατσαρόλα. Προσθέστε 2 φλιτζάνια νερό, ανακατέψτε και σιγοβράστε. Μειώστε τη θερμοκρασία στην μέση, καλύψτε με ένα σφιχτό καπάκι και μαγειρέψτε για 13 έως 16 λεπτά μέχρι να απορροφηθεί το νερό και η quinoa να είναι έτοιμη. Μετά το μαγείρεμα, αφαιρέστε το καπάκι για να φύγει ο ατμός και βγάλτε την κατσαρόλα από την εστία.

Καθώς μαγειρεύετε την quinoa, προθερμάνετε το φούρνο στους 180 ° C και βάλτε ένα ταψί με ένα μεγάλο φύλο ψησίματος πάνω.

Ανακατέψτε τους σπόρους chia, το ελαιόλαδο και το αλάτι με την μαγειρεμένη quinoa μέχρι να ενωθούν. Τώρα προσθέστε το υπόλοιπο νερό (3/4 κούπας) και ανακατέψτε ξανά. Τώρα το μείγμα θα μοιάζει λίγο με σούπα. Κρυώστε το για 2 με 3 λεπτά  

Βάλτε το μείγμα σε ένα μεγάλο blender και ανακατέψτε για περίπου 30 δευτερόλεπτα, ως που η quinoa καταστραφεί κατά 50%. Θα πρέπει να παραμείνει η υφή της quinoa στη ζύμη και αυτή να μοιάζει με παχιά πάστα με κομματάκια quinoa πάνω.

Βάλτε ¼ της κούπας ζύμη πάνω στο έτοιμο φύλλο. Αφήστε απόσταση ανάμεσα στα κομμάτια. Σύνολο Θα πρέπει να έχετε 9 μερίδες. Βάλτε λίγο λάδι στα χέρια σας και απλώστε το κάθε κομμάτι ζύμης ώστε να γίνει στρογγυλό με διάμετρο περίπου 12 εκατοστών. Φτιάξτε τις άκρες με τα δάχτυλά σας ώστε οι κύκλοι να είναι ομοιόμορφοι.

Μεταφέρετε το φύλλο ψησίματος στον προθερμασμένο φούρνο και ψήστε για 20 έως 23 λεπτά μέχρι οι άκρες να είναι ελαφρώς σταθερές στην αφή. Χρησιμοποιώντας μια σπάτουλα, μεταφέρετε προσεκτικά το καθένα σε μια σχάρα ψύξης όπου θα σταθεροποιηθούν καθώς κρυώνουν. Προσθέστε το επιθυμητό γαρνίρισμα και απολαύστε!

Αποθήκευση: Μπορείτε να ψήξετε τις κρέπες σε ένα σφραγισμένο δοχείο ή τσάνταγια 3 έως 4 ημέρες ή να το αποθηκεύσετε στην κατάψυξη για έως και 1 μήνα. Η άψητη ζύμη επίσης παγώνει και αποψύχεται όμορφα.

Συνταγή: https://ohsheglows.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.