arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

ΡΟΦΗΜΑΤΑ+SMOOTHIES

Χυμός με ανανά και μπανάνα

Χυμός με ανανά και μπανάνα

ΡΟΦΗΜΑΤΑ+SMOOTHIES

Χυμός με ανανά και μπανάνα

Χυμός με ανανά και μπανάνα

Μια μεσαία μπανάνα περιέχει περίπου 422mg καλίου, δηλαδή το 12% της ημερησίας συνιστώμενης ποσότητας καλίου, επίσης, αποτελεί ιδανική τροφή πριν τη γυμναστική.

Ο ανανάς είναι πλούσιος σε βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνη Α, C, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο, μαγγάνιο και περιέχει φυτοθρεπτικά συστατικά

Υλικά (για 2 χυμούς)

  • 125 γρ. ανανά (φρέσκο ή κονσέρβας)
  • 1 μπανάνα
  • ½ φλυτζάνι γάλα καρύδας ή αμυγδάλου
  • 1 φλυτζάνι χυμό πορτοκαλιού

Εκτέλεση

Kόβουμε τον ανανά και τη μπανάνα σε κομμάτια. Προσθέτουμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν.

Μας βοηθάει: στη χώνεψη. Απελευθερώνει περισσότερα γαστρικά υγρά, διευκολύνει την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών και στην κινητικότητα του εντέρου, γεγονός που συμβάλλει στην απώλει βάρους.

Πηγή: CookMagazineGr

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.