arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

News

5 tips για να μειώσετε τις λιγούρες!


Οι λιγούρες συνδέονται με τη μνήμη. Όταν τρώμε ένα φαγητό που μας αρέσει, δημιουργούμε μία θετική ανάμνηση.
5 tips για να μειώσετε τις λιγούρες!

News

5 tips για να μειώσετε τις λιγούρες!


5 tips για να μειώσετε τις λιγούρες!

Όταν σχετίζουμε  το φαγητό με ευχάριστες αναμνήσεις, αυτό επηρεάζει το πόσο νόστιμο θεωρούμε ότι είναι ένα φαγητό και πόσο καλά μας κάνει να νιώθουμε.
Όσο περισσότερο τρώμε αυτό το φαγητό, τόσο περισσότερο ανακαλούμε και ξαναζούμε αυτή την ανάμνηση.
Μία μυρωδιά, ένα συναίσθημα ή ένα μέρος είναι αρκετά για να ανακαλέσουν αυτή την ανάμνηση και να μας προκαλέσουν μια λιγούρα.
Οι λιγούρες συνδέονται με το κέντρο του εγκεφάλου που σχετίζονται με την ανταμοιβή.
Τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες και σε ζάχαρη διεγείρουν έντονα τις περιοχές αυτές του εγκεφάλου.


Τι κάνει μια λιγούρα ακόμη πιο έντονη

  • Το στρες
  • Η βαρεμάρα ή Το άγχος
  • Το άστατο ωράριο ύπνου
  • Οι δίαιτες στέρησης
Πέντε τρόποι για να περιορίσετε τις λιγούρες

 

  1. Πίνετε περισσότερο νερό:

Έρευνα έδειξε ότι πίνοντας 500 ml νερού πριν από κάθε γεύμα βοηθάει Στη μείωση του βάρους

  1. Φανταστείτε να τρώτε αυτό το φαγητό πάρα πολλές φορές

Αυτό έχει δείξει σε έρευνα ότι βοηθάει στο να μειωθεί η πραγματική κατανάλωση αυτού του φαγητού

  1. Ασκηθείτε

Έρευνα έδειξε ότι η άσκηση βοήθησε ανθρώπους να μειώσουν τις λιγούρες τους για γλυκά

  1. Βεβαιωθείτε ότι τρώτε αρκετή ποσότητα φαγητού στα γεύματά σας ώστε να χορταίνετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την κατανάλωση σνακ πλούσιων σε ζάχαρη αργότερα.

  2. Όταν νιώθετε αγχωμένοι ή απλά βαριέστε κάντε κάτι που θα σας αλλάξει την αρνητική διάθεση:

 Βγείτε μια βόλτα, μιλήστε στο τηλέφωνο με φίλους, κάντε ένα μπάνιο. Βρείτε λύσεις που θα σας κρατήσουν περισσότερη ώρα χαρούμενους από ένα απλό σνακ γεμάτο ζάχαρη.

 

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών