arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Πρωινά

Πρωινό μπολ με κινόα και κανέλα


Κάντε μια αλλαγή στην καθιερωμένη σας βρώμη με αυτό το μπολ πρωτεΐνης με κινόα.
Πρωινό μπολ με κινόα και κανέλα

Πρωινά

Πρωινό μπολ με κινόα και κανέλα


Πρωινό μπολ με κινόα και κανέλα

Γαρνίρετε με το αγαπημένο σας φρέσκο ή αποξηραμένο φρούτο, ξηρούς καρπούς και σπόρους. Ένα πιάτο vegan και χωρίς γλουτένη.

Υλικά

  • ½ κούπας ωμή κινόα
  • 1 κούπα γάλα αμυγδάλου
  • 1-2 στικς κανέλας
  • ½ κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
  • Πρέζα ανθό αλατιού

Toppings:

  • Αμύγδαλα, σε φέτες, ψημένα
  • Νιφάδες καρύδας, ψημένες
  • Ροδάκινα
  • Βατόμουρα
  • Βιολογικό μέλι Ελάτου, προαιρετικά
  • Έξτρα γάλα αμυγδάλου, προαιρετικά
  • Επιπλέον μπαχαρικά, για τη γεύση (κανέλα, μοσχοκάρυδο κλπ.), προαιρετικά

 

Εκτέλεση

Ξεπλύνετε και στραγγίστε την κινόα.

Τοποθετείστε την σε μια μικρή κατσαρόλα και προσθέστε το γάλα αμυγδάλου, 1-2 στικς κανέλας, βανίλια και αλάτι. Βράστε το μείγμα και στη συνέχεια, καλύψτε και σιγοβράστε για περίπου 15 λεπτά. Κατά τη διάρκεια, ανακατέψτε για να μην κολλήσει.

Μετά από 15 λεπτά, αφαιρέστε την κατσαρόλα από την φωτιά και αφήστε την να σταθεί για 5 λεπτά ή μέχρι να έχει απορροφηθεί το γάλα καλά και η κινόα να είναι μαγειρεμένη. Δοκιμάστε και προσθέστε έξτρα μπαχαρικά, αν θέλετε.

Βάλτε την κινόα σε δύο μπολ και γαρνίρετε με αμύγδαλα, νιφάδες καρύδας και φρούτα. Σερβίρετε με μέλι, αν θέλετε.

Καλή απόλαυση!

Πηγή: https://www.loveandlemons.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.