Μους σοκολάτας με αβοκάντο και μπανάνα

Μους σοκολάτας με αβοκάντο και μπανάνα

Μια πολύ υγιεινή και ελαφριά επιλογή για όσους δεν θέλουν να στερούνται τα γλυκά από τη διατροφή τους.

Ας είμαστε ειλικρινείς, όλοι πιστεύουν ότι τα γλυκά είναι ανθυγιεινά. Ότι τα γλυκά «καταστρέφουν» μια δίαιτα, μας γεμίζουν κενές θερμίδες και βλάπτουν τον οργανισμό μας. Οι περισσότεροι δε, τα αποκλείουν εντελώς από την διατροφή τους επειδή τους γεμίζουν ενοχές καταναλώνοντάς τα.

Η αλήθεια όμως, βρίσκεται κάπου στη μέση.

Προσωπικά, πιστεύω ότι δίαιτα δεν σημαίνει στέρηση. Δίαιτα σημαίνει υγιεινός τρόπος ζωής, τρώγοντας τα πάντα με μέτρο και επιλέγοντας σωστά αυτά που θα καταναλώσουμε. Αντί λοιπόν για μία μους σοκολάτας φτιαγμένη με την παραδοσιακή συνταγή (πεντανόστιμη κατά τα άλλα) που θα μας δώσει πάρα πολλές θερμίδες, τις οποίες μάλλον δεν θα προλάβουμε να κάψουμε μέσα στην ημέρα (εκτός αν είμαστε δρομείς, ή τριαθλητές ή επαγγελματίες κολυμβητές), τι θα λέγατε για μία μους σοκολάτας –εξίσου νόστιμη- αλλά πολύ πολύ υγιεινή;;

Πάρτε χαρτί και σημειώστε!

 

 

Αποτελείται από 4 βασικά υλικά και είναι πανεύκολη στην παρασκευή της. Και μπορείτε να την απολαμβάνετε χωρίς ενοχές, γιατί:

  1. Κύριο υλικό είναι το αβοκάντο, ένα φρούτο με μεγάλη περιεκτικότητα σε Ω-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε
  2. Οι μπανάνες είναι το δεύτερο κύριο συστατικό, είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, κάλιο και έχουν υπέροχη γεύση.
  3. Κακάο το μαγικό!! Δίνει τη σοκολατένια γεύση στην μους, παρέχοντας μας μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών και πολύτιμων ιχνοστοιχείων.
  4. Μέλι Αγνό, ελληνικό και βιολογικό. Από έλατο.. υπέροχη γεύση, προσθέτει στην μους την έξτρα γλυκάδα που θέλουμε.

Αποτελεί ιδανική επιλογή για σοκολατένιο γλυκό είτε προσέχει κάποιος τη διατροφή του, είτε όχι.. Φτιάξτε την και κεράστε τους φίλους και την οικογένειά σας!!

 

Υλικά:

 

Εκτέλεση:

  1. Χτυπάμε πρώτα το αβοκάντο στο μπλέντερ να λιώσει
  2. Προσθέτουμε τις μπανάνες και ξαναχτυπάμε.
  3. Μετά προσθέτουμε το κακάο και το γάλα και χτυπάμε μέχρι να ομοιογενοποιηθεί το μίγμα μας. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να προσθέσετε κανέλλα ή εκχύλισμα βανίλιας για πιο έντονη γεύση (προαιρετικά).
  4. Μοιράζουμε την μους σε ατομικά μπολ και βάζουμε στο ψυγείο να πήξει τουλάχιστον 4 ώρες.
  5. Στολίζουμε με φρέσκα φρούτα (φράουλες, μύρτιλλα, σμέουρα, βατόμουρα) και σερβίρουμε.

 

Κατερίνα Βλάχου
μοριακή βιολόγος - διατροφολόγος


  • Νικολ

    Πόσες μέρες διατηρείται στο ψυγείο?


Leave a Comment

Pleae note, comments must be approved before they are published