arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Vegan πιάτα

Ψητό sandwich με χούμους και σοταρισμένα κρεμμύδια


Αυτό το ψητό sandwich με χούμους περιέχει μερικά αγαπημένα υλικά που συνδυάζονται υπέροχα.
Ψητό sandwich με χούμους και σοταρισμένα κρεμμύδια

Vegan πιάτα

Ψητό sandwich με χούμους και σοταρισμένα κρεμμύδια


Ψητό sandwich με χούμους και σοταρισμένα κρεμμύδια

Υλικά (Μερίδες: 2)

Εκτέλεση:

Σοτάρετε τα κρεμμύδια: ζεστάνετε 1 κ.σ. λάδι σε ένα μεσαίο τηγάνι σε μεσαία προς υψηλή φωτιά. Προσθέστε φέτες κρεμμυδιού και μαγειρέψτε, ανακατεύοντας περιστασιακά μέχρι να ροδίσουν και να είναι τρυφερά, για περίπου 5 – 7 λεπτά. Προσέξτε τα τελευταία 2 λεπτά ώστε να μην καούν στις άκρες. Αφήστε στην άκρη.

Προθερμάνετε το grill: Προθερμάνετε το grill σε μεσαία προς υψηλή φωτιά. Ανάλογα με το ταψί, λαδώστε το λίγο.

Ενώστε τα sandwiches: Απλώστε κάθε μια από τις δυο φέτες του ψωμιού με 2 κ.σ. χούμους. Προσθέστε μια στρώση με σοταρισμένα κρεμμύδια, φέτες ντομάτας, ρόκα, αλάτι και πιπέρι. Προσθέστε το πάνω μέρος του ψωμιού και πιέστε ελαφρά.

Grill: Πασπαλίστε με λίγο λάδι. Τοποθετείστε την πλευρά με το λάδι στη σχάρα για περίπου 2 – 3 λεπτά ή μέχρι να ροδίσει. Πριν το γυρίσετε, πασπαλίστε με ελαιόλαδο και την άλλη πλευρά. Χρησιμοποιώντας μια σπάτουλα, γυρίστε το sandwichκαι ψήστε για άλλα 3 λεπτά μέχρι να ροδίσει και να είναι ζεστό.

Κόψτε σε φέτες και σερβίρετε

Tips: Συνδυάστε με φρούτα εποχής ή σπιτικά chips πατάτας.

Πηγή: https://simple-veganista.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.