arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Ψάρι

Μεσογειακό ψάρι με βότανα, πράσινα λαχανικά και μανιτάρια


Αυτή η Μεσογειακή συνταγή για ψάρι είναι γευστική και υγιεινή.
Μεσογειακό ψάρι με βότανα, πράσινα λαχανικά και μανιτάρια

Ψάρι

Μεσογειακό ψάρι με βότανα, πράσινα λαχανικά και μανιτάρια


Μεσογειακό ψάρι με βότανα, πράσινα λαχανικά και μανιτάρια

Σερβίρετε με άγριο ρύζι ή ψητές πατάτες.

Υλικά

 

Εκτέλεση

Ζεστάνετε 1 κ.σ. λάδι σε ένα μεγάλο τηγάνι σε μεσαία φωτιά. Μαγειρέψτε το κρεμμύδι. Ανακατέψτε διαρκώς, για 3 – 4 λεπτά. Προσθέστε τα μανιτάρια και το σκόρδο. Συνεχίστε να ανακατεύετε μέχρι τα μανιτάρια να βγάλουν τα υγρά τους και να αρχίσουν να ροδίζουν, για περίπου 4 – 6 λεπτά. Προσθέστε kale, ντομάτες και 1 κ.σ. από το μείγμα βοτάνων. Μαγειρέψτε, ανακατεύοντας μέχρι το kale και τα μανιτάρια να είναι τρυφερά. Προσθέστε χυμό λεμονιού, ¼ κ.γ. αλάτι και ¼ κ.γ. πιπέρι. Αφαιρέστε από τη φωτιά, καλύψτε και κρατήστε το μείγμα ζεστό.

Πασπαλίστε το ψάρι με 1 κ.γ. μείγμα μπαχαρικών, 1 κ.γ. αλάτι και 1 κ.γ. πιπέρι. Θερμάνετε 2 κ.σ. ελαιόλαδο σε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μεσαία προς υψηλή θερμοκρασία. Προσθέστε το ψάρι και μαγειρέψτε μέχρι να ροδίσει το δέρμα του, για 2 – 4 λεπτά αν πλευρά, ανάλογα με το πόσο παχύ είναι το ψάρι. Μεταφέρετε το ψάρι σε 4 πιάτα ή σε μια πιατέλα σερβιρίσματος. Γαρνίρετε και σερβίρετε με λαχανικά και μαϊντανό, αν χρειαστεί.

Καλή απόλαυση!

Πηγή: http://www.eatingwell.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.